اديان الهي برترين پشتيبان اخلاق و معنويت و عدالتند

لاريجاني با تبريك ميلاد حضرت مسيح(ع):

اديان الهي برترين پشتيبان اخلاق

و معنويت و عدالتند

اختلاف‌ افكنان ميان اديان، به دنبال اقدامات

ماجراجويانه خوددرجهان‌اند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: مجلس - دكتر علي لاريجاني با ارسال پيامي به روساي مجالس كشورهاي مسيحي، سالروز ولادت حضرت عيسي مسيح(ع) و آغاز سال جديد ميلادي را تبريك گفت. به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن پيام دكتر لاريجاني به شرح ذيل است:
« با سلام و درود به همه پيامبران الهي و به ويژه پيامبر گرامي اسلام، ميلاد خجسته حضرت عيسي مسيح (عليه‌السلام) را به همه مسيحيان جهان و هموطنان مسيحي خود، خصوصا آشوريان عزيز تبريك مي‌گويم و براي همه آنان از خداوند بزرگ سلامت و سعادت طلب مي‌نمايم.
جهان امروز بيش از هر زمان ديگر به معنويت و اخلاق و عدالت احتياج دارد و اديان الهي برترين پشتيبان اخلاق و معنويت و عدالتند. كساني كه اختلافات ميان اديان را دامن مي‌زنند و آتش تضاد ميان اسلام و مسيحيت را با دعاوي مختلف از جمله جنگ‌هاي صليبي مطرح مي‌كنند در واقع برخورد ابزاري با اديان مي‌كنند و به دنبال اقدامات ماجراجويانه خود در جهان مي‌باشند.
پيام حضرت مسيح (عليه‌السلام)، نظير ساير پيامبران پيام دوستي و برادري و صلح و عدالت است و ملت‌هاي مسلمان انتظار دارند مسيحيان جهان، دولت‌هاي كشورهاي مسيحي را تشويق و وادار كنند تا به روح تعاليم مسيح كه همانا صلح و دوستي و مبارزه با ظلم است توجه بيشتري داشته باشند.
اينجانب همزيستي مسالمت‌آميز اقليت‌هاي ديني جمهوري اسلامي ايران با يكديگر و با مسلمانان را مايه افتخار مي‌دانم و يادآوري مي‌كنم كه خوشبختانه اقليت‌هاي ديني در مجلس شوراي اسلامي نماينده دارند و اين نمايندگان مانند ساير نمايندگان در قانونگذاري و نظارت بر امور كشور آزادانه دخالت و فعاليت دارند.
در خاتمه يك بار ديگر ضمن عرض تبريك مجدد به هموطنان آشوري، و مسيحي خود و نمايندگان محترم آنها در مجلس شوراي اسلامي، عيد ميلاد حضرت مسيح (عليه‌السلام) را به يكايك آنان تبريك مي‌گويم و براي همگي آرزوي بهروزي و پيروزي دارم.
علي لاريجاني
رييس مجلس شوراي اسلامي»
1389/10/05 12-26-2010 09:55:30 8910-02531: كد خبر

0 نظرهای شما: