نرخ جديد سرويس دهي آژانس و تاكسي در سطح تهران اعلام شد

نرخ جديد سرويس دهي آژانس و تاكسي
در سطح تهران اعلام شد

تمدن: كرايه تاكسي‌ها و آژانس‌هاي درون شهري 15
و برون شهري 20 درصد افزايش يافت
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - شهري استاندار تهران اصلاح قيمت سرويس دهي خدمات آژانس و تاكسي در سطح استان را اعلام كرد گفت: ‌اين اصلاح قيمت از امروز اجرايي مي شود.
به گزارش سرويس «شهري» ايسنا، مرتضي تمدن گفت: ‌بر اين اساس قيمت سرويس دهي تاكسي ها و آژانس هاي درون شهري در شهر تهران حداكثر 15 و در شهرهاي غير از تهران حداكثر 20درصد افزايش خواهد يافت .
استاندار تهران افزود: ‌همانگونه كه تا امروز ناوگان حمل و نقل عمومي بخصوص حمل و نقل درون شهري حداكثر همكاري را در امر سرويس دهي به مردم بعمل آورده اند ، انتظار مي رود در اين مرحله و با اصلاح قيمتها ضمن رعايت سقف اعلام شده اجازه سوء استفاده و اجحاف به شهروندان را نداده و خود بهترين ناظر و مراقب در اين زمينه باشند.
استاندار تهران گفت: ‌با همكاري اتحاديه ها و دستگاههاي نظارتي نيز روند كنترل قيمتها صورت خواهد پذيرفت.
وي از شهروندان نيز كه از ناوگان حمل و نقل عمومي درون شهري از جمله تاكسي و آژانس استفاده مي نمايند خواست تا در صورت مشاهده هرگونه افزايش بيش از قيمتهاي اعلام شده مراتب را در شهر تهران به شماره 1888 و در شهرستانهاي استان به شماره 124 اعلام نمايند.
همچنين فرمانداريهاي تمامي شهرستانهاي استان تهران نيز آماده دريافت هرگونه نظر ، پيشنهاد و هرگونه تخلف ناوگان حمل و نقل عمومي از سوي شهروندان مي باشد.
1389/10/09 12-30-2010 14:49:23 8910-05933: كد خبر

0 نظرهای شما: