كاشاني در جمع بازيكنان پرسپوليس:

كاشاني در جمع بازيكنان پرسپوليس:

بايد همت كنيم تا با آبروي دايي بازي نشود

ترس از باختن ما را زمين مي‌زند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبال سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: هفته سختي به ما گذشت و اين فرصت فراهم شد تا ببينيم آيا در سختي‌ها هم كنار يكديگر هستيم، هر چند اين فرصت فراهم شد تا هجمه‌هاي زيادي عليه پرسپوليس شكل بگيرد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حبيب كاشاني كه در جمع بازيكنان پرسپوليس در اردوي پيش از بازي با سايپا سخن مي‌گفت افزود: ما مي‌خواهيم اين قطار را حركت بدهيم و هدايت اين قطار نيز بر عهده علي دايي است. بنابر اين بازيكنان بايد ببينند مي‌توانند در اين مجموعه باشند يا نه. ما باورمان به توانايي بازيكنان پرسپوليس چيز ديگري است. فوتبال برد و باخت دارد و ما بار اولي نيست كه باختيم اما زماني كه توانايي‌هاي خودمان را نشان نمي‌دهيم و به گونه‌اي كه در شأن پرسپوليس نيست مي‌بازيم، ناراحت مي‌شويم.
وي افزود: ما در پرسپوليس به دنبال بازيكن ستاره نبوده و نيستيم بلكه مي‌خواهيم تيم‌مان ستاره باشد. مطمئنم اگر مسئوليت‌هايمان را آنطور كه بايد انجام دهيم، تيمي جلودارمان نخواهد بود. بازيكناني كه در پرسپوليس توپ مي‌زنند بايد ترس از نبردن در وجودشان باشد، نه ترس از باخت. اين ترس از باختن است كه ما را زمين مي‌زند.
حبيب كاشاني با طرح اين سوال كه بايد ببينيم اين همه نوسان از چه چيزي ناشي مي‌شود، گفت: علي دايي براي ادامه اين مسير به 11 مرد مبارز نياز دارد و حالا زماني است كه بايد از شعار بگذريم و به شعور برسيم. علي دايي به خاطر ما دوباره وارد معركه شده است و بايد همت كنيم تا با آبروي او بازي نشود.
كاشاني ادامه داد: من هميشه از كادر فني خود با تمام وجود حمايت كرده‌ام. روزي در زمان افشين قطبي به بازيكنان گفتم؛ 7 بازي به پايان ليگ مانده، اگر در هر بازي 12 گل بخوريم مجموعا مي‌شود 84 گل اما قطعا قطبي سرمربي ما خواهد ماند و كسي نمي‌تواند در ذهن خود فكر ديگري داشته باشد. حالا هم مي‌گويم ما تا پايان اين راه با علي دايي خواهيم رفت و به كساني نياز داريم كه همه وجودشان را خرج اين تيم كنند.
كاشاني با اشاره به اينكه سياست ما در پرسپوليس سياست حذفي نيست، افزود: كساني كه امشب در جمع ما نيستند نيز با ما خواهند بود اما مسئله اين است كه كادر فني مي‌خواهد فقط و فقط بهترين‌ها را انتخاب كند و ديگر جاي هيچ تعارفي وجود ندارد.
1389/10/02 12-23-2010 10:11:40 8910-00898: كد خبر

0 نظرهای شما: