عدم حضور ميترا حجار و گلايه‌هاي حميدنژاد از رسانه ملي

هفت- اين جمعه پخش نمي‌شود -

عدم حضور ميترا حجار و گلايه‌هاي

حميدنژاد از رسانه ملي



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: تلويزيون و راديو برنامه سينمايي «هفت» به دليل تداخل با ايام محرم جمعه اين هفته ـ 26 آذر ماه ـ پخش نمي‌شود.
به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، عدم حضور ميترا حجار در برنامه‌ي «هفت» كه جمعه ـ 19 آذر ماه ـ پخش شد، گلايه‌هاي عزيزالله حميدنژاد ـ كارگردان فيلم سينمايي «آناهيتا» را به همراه داشت.
حميدنژاد كه در برنامه‌ي «هفت» فريدون جيراني حاضر شده بود، به گلايه از رسانه ملي پرداخت و گفت: قرار بود امشب در اين برنامه ميترا حجار هم به عنوان بازيگر اين فيلم حضور داشته باشد، من اين موضوع را به ايشان اطلاع دادم و قرار بود كه بيايد اما به يك باره تماس گرفتند و گفتند كه نبايد او بيايد. من براي انتخاب ميترا حجار به اندازه كافي از نظر روحي و رواني اذيت شده‌ام و اين موضوع در خودم هم تاثير گذاشته است، حال نمي‌دانم اكنون چگونه تصميم گرفته مي‌شود كه يك بازيگر نمي‌تواند با مخاطبش حرف بزند.
جيراني پس از صحبت‌هاي حميد‌نژاد به خنده گفت: من نمي‌توانم جواب اين مورد را بدهم، پس بهتر است به سراغ بقيه مسائل برويم.
به گزارش خبرنگار ايسنا، در حالي حضور ميترا حجار در شبكه‌ي سه و برنامه‌ي «هفت» با ممنوعيت همراه بوده است كه هم اينك سريال «گمشده» از اين بازيگر روي آنتن شبكه اول مي‌رود.
بهروز مفيد ـ تهيه‌كننده «گمشده» درباره‌ي حضور ميترا حجار در اين سريال گفته است: در انتخاب بازيگر مطابق با مقررات سازمان صدا و سيما عمل كرديم؛ ميترا حجار قبل از «گمشده» در دو كار ديگر بازي كرده و اولين حضورش با مجموعه‌ي «گمشده» نبوده است. او مجوز فعاليت داشته و حضورش مشكلي براي مجموعه ايجاد نكرده است.

1389/09/20 12-11-2010 13:36:52 8909-12695: كد خبر

0 نظرهای شما: