محدوديت هاي ترافيكي راههاي كشور اعلام شد

با توجه به در پيش بودن تاسوعا و عاشوراي حسيني

محدوديت هاي ترافيكي راههاي كشور اعلام شد

تهران - پليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي روز دوشنبه در اطلاعيه اي با اشاره به در پيش بودن روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني ،محدوديت هاي ترافيكي راههاي مواصلاتي كشور در روزهاي پاياني اين هفته را اعلام كرد.


به گزارش ايرنا، در اين اطلاعيه آمده است : رفت و آمد موتورسيكلت از ساعت 12 روز سه شنبه 23 آذرماه تا ساعت 23 روز جمعه 26 آذرماه 89 از محورهاي كرج - چالوس ،هراز -فيروزكوه ،قروين - رشت ،ساوه - همدان و تهران ،سمنان -مشهد و مسير برگشت ممنوع است .
در اين اطلاعيه تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج -چالوس همچون روزهاي گذشته ممنوع اعلام شده است . همچنين رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 تا 23 روز جمعه 26 آذر ماه سال جاري از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود. بر اساس اطلاع رساني صورت گرفته، تردد تمامي تريلر ها از محور هراز همچنان ممنوع است .
رفت و آمد تمامي كاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 23روز سه شنبه 23 آذر و ساعت شش بامداد تا ساعت 23 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 24، 25 و 26 آذرماه جاري از محور هراز ممنوع است. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 22 روز جمعه 26 آذرماه جاري از رودهن به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 22 همين روز از آب اسك به سمت رودهن يكطرفه خواهد بود.
بنابر اعلام پليس راهور ناجا، همچنين تردد تمامي تريلر ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني در محور دماوند از ساعت 12 تا 23 روز سه شنبه 23 آذرماه و ساعت شش بامداد تا 23 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 24، 25 و 26 آذرماه از تهران به قائم شهر و برعكس ممنوع خواهد بود. به گزارش ايرنا، رفت و آمد تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 23 روز چهارشنبه 24 آذرماه و شش بامداد تا 23 روز جمعه 26 آذرماه در محور ساوه-همدان و برعكس ممنوع است.
تردد تمامي وسايل نقليه باربري شامل تريلي، كاميون و كاميونت به جز حاملين مواد سوختي و فاسدشدني، از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 26 آذرماه از محور سلفچگان به قم، كاشان به قم و تهران به قم ممنوع است . تردد وسايل نقليه سنگيني كه از استانهاي مركزي و اصفهان به طرف تهران در حركت هستند از محور سلفچگان-ساوه-تهران و برعكس و استانهاي جنوبي كشور از مسير سه راهي نطنز-مورچه خورت-سلفچگان-ساوه-تهران و برعكس انجام مي شود.
همچنين تردد تمامي تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 تا 20 روز سه شنبه و جمعه 23 و 26 آذرماه از محور زاهدان به زابل و برعكس ممنوع خواهد بود.
بنابر اعلام پليس راهور ناجا، مركز كنترل ترافيك پليس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي كشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.
ا

0 نظرهای شما: