شورا طرح كارشناسي خود را2سال قبل ارايه كرد


چمران با اظهار بي‌اطلاعي ازعلت توقف طرح تغيير ساعت توسط وزارت كشور:

شورا طرح كارشناسي خود را2سال قبل ارايه كرد نمي‌توانيم

بيش از اين بر اين موضوع اصرار كنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - شهري
رييس شوراي شهر تهران با اشاره به بي‌اطلاعي شورا نسبت به دلايل توقف احتمالي طرح تغيير ساعت توسط وزارت كشور گفت: شورا قصد ندارد طرح را دوباره به شوراي عالي ترافيك كشور ارائه كند.

مهندس مهدي چمران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: نمي‌توان در مورد دلايل اين اقدام وزارت كشور صحبت كرد چرا كه توضيحي درمورد تاخير در اجراي اين طرح و حالا توقف احتمالي آن به ما ارائه و يا در رسانه‌ها مطرح نشده است و من هم تنها از طريق رسانه‌ها از اظهارات وزير كشور مطلع شدم.
رييس شوراي شهر تهران يادآور شد: شهرداري و شوراي شهر تهران در دو سال گذشته بررسي‌ها كارشناسي خود را در مورد طرح تغيير ساعت و اهميت اجراي آن براي ترافيك تهران ارائه كرده است و با توجه به اينكه تصميم‌گيري در مورد اجراي اين طرح به نظر قوه مجريه بستگي دارد نمي‌توانيم بيش از اين بر اين موضوع اصرار كنيم.
چمران تاكيد كرد كه شوراي شهر تهران قصد پيگيري مجدد اين طرح را ندارد.
به گزارش ايسنا، مصطفي محمد نجار ـ وزير كشور ـ روز دوشنبه هفته جاري با بيان اينكه در مورد «تغيير ساعت كاري در شهر تهران» هنوز به نتيجه نهايي نرسيده‌ايم، اعلام كرد: برخي دستگاه‌ها خواهان ادامه روند ساعت كاري همچون گذشته و به روال قبلي هستند.
وي به مخالفت وزارت آموزش و پرورش با اين طرح اشاره كرد و گفت: در جلسه قبلي كه برگزار شد، آموزش و پرورش مشكلاتي را عنوان كرد و قرار شد روال قبل همچون گذشته ادامه يابد.
وي عنوان كرد: اخيرا شوراي عالي ترافيك جلسه‌اي برگزار كرد و برخي دستگاه‌ها نيز مشكلاتي را نيز بيان كردند، لذا بايد نظرات كليه دستگاه‌ها را در نظر داشته باشيم، ولي نياز است جلساتي ديگر در شوراي عالي ترافيك مبني بر تغيير ساعات اداري در شهر تهران داشته باشيم.

0 نظرهای شما: