مطالبات 8 ميليارد توماني بن كارگران پيگيري قضايي مي‌شود


عضو شوراي عالي كار در گفت‌وگو با فارس:

مطالبات 8 ميليارد توماني بن كارگران پيگيري قضايي مي‌شود


خبرگزاري فارس: عضو شوراي عالي كار با بيان اينكه تاكنون جواب مثبتي براي حل مسالمت آميز مطالبه كارگران از اتحاديه امكان داده نشده است، گفت: شوراي عالي كار در حال تهيه دادخواست قانوني براي پيگيري اين موضوع از مراجع قضايي است.


ولي‌الله صالحي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به برگزاري جلسات متعدد براي مطالبه هشت ميليارد توماني بن كارگري كارگران از اتحاديه امكان، اظهار داشت: پيگيري اين موضوع ناشي از حسابرسي حسابداران مستقل از مدارك موجود اين اتحاديه است و نشان مي‌دهد كسري هشت ميلياردي در بحث بن كارگري وجود دارد.
وي ادامه داد: نظر شوراي عالي كار اين است كه اين موضوع با همفكري به صورت مسالمت‌آميز حل شود و تاكنون بيش از هفت جلسه در اين خصوص برگزار شده است عضو شوراي عالي كار با بيان اينكه گزارش حسابرسي با ارائه سند و مدرك از اتحاديه امكان تهيه شده است، گفت: اين اعداد و ارقام مربوط به ادعاي شوراي عالي كار و فعالان كارگري نيست بلكه مربوط به اتحاديه امكان است. به گفته اين فعال كارگري، اين مطالبه در حال پيگيري است و اتحاديه تاكنون جواب مثبتي راجع به حل مسالمت‌آميز نداده است.
صالحي افزود: در حال حاضر شوراي عالي كار در حال تهيه دادخواست براي پيگيري قانوني مطالبه كارگران از اتحاديه امكان توسط مراجع قضايي است.
عضو شوراي عالي كار در مورد اظهارات مسئولان اتحاديه امكان مبني بر بدهي وزارت كار به اين اتحاديه در قبال مطالبات فوق تصريح كرد: بحث بدهي دولت به اين اتحاديه مسئله‌اي جدا از بن كارگري است.

0 نظرهای شما: