مشايي: ديداري با خوانندگان لس‌آنجلسي نداشته‌ام

در گفت‌وگو با فارس؛
مشايي: ديداري با خوانندگان لس‌آنجلسي نداشته‌ام
خبرگزاري فارس: رئيس دفتر رئيس‌جمهور درباره اخباري مبني بر ديدارهاي خود با خواننده‌هاي لس آنجلسي در ايران و اظهارنظر صريح وزير ارشاد درباره عدم صدور مجوز براي اين خواننده‌ها، گفت: ديدارهايي نداشته‌ام و هرچه هم آقاي حسيني (وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي) در اين زمينه بگويد، همان درست است.
اسفنديار رحيم مشايي در پاسخ به سئوال خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، ديدار با خواننده‌هاي لس‌آنجلسي را تكذيب كرد.
او در حاشيه مراسم اختتاميه جشنواره طنز و تبسم در پاسخ به پرسش فارس مبني بر اين كه «سيدمحمد حسيني وزير ارشاد اعلام كرده است كه مجوزي به خوانندگان لس‌آنجلسي براي اجرا در ايران ارائه نخواهد شد، اما در چند وقت اخير شايعه شده كه شما با چند خواننده لس‌آنجلسي ديدار داشته‌ايد و هدف از اين ديدارها چه بوده؟»، گفت: «من ديدارهايي نداشته‌ام و هرچه هم آقاي حسيني بگويد، همان درست است.»
به گزارش فارس، پيش از اين اخباري مبني بر ديدار وي با چند خواننده لس‌آنجلسي در نيويورك آمريكا و همچنين در ايران منتشر شده بود. سيدمحمد حسيني بعد از ظهر پنج شنبه گذشته در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان اردبيل گفته بود: تاكنون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هيچ مجوزي به خوانندگان لس‌آنجلسي در كشور نداده است.
وي گفته بود: برخي فضاسازي‌ها و بزرگنمايي‌ها در مجالس و محافل در زمينه مجوز دادن به خوانندگان غربي را قبول نداريم و اين اقدام را شايسته شخصيت‌ها و افرادي كه در اين مورد اظهارنظر مي‌كنند، نمي‌دانيم.
هر چند ورود و خروج افراد و كنترل مرزي مسئوليتش با ما نيست اما ما در زمينه كار هنري به اين افراد مجوز نداده‌ايم و در اين ارتباط تنها يك مراجعه‌كننده را داشتيم كه در اين زمينه نيز هيچ مجوزي از سوي فرهنگ و ارشاد ارائه نشده است.

0 نظرهای شما: