ايران تجاوز رژيم صهيونيستي به جنوب لبنان را شديدا محكوم كرد

با انتشار بيانيه‌اي


ايران تجاوز رژيم صهيونيستي به جنوب لبنان را شديدا محكوم كرد
خبرگزاري فارس:جمهوري اسلامي ايران با انتشار بيانيه‌اي تجاوز رژيم صهيونيستي به مناطق جنوبي لبنان را شديدا محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، به دنبال تجاوز ارتش رژيم صهيونيستي به نقاط مرزي لبنان، وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران بيانيه‌اي به شرح زير صادر كرد:
بسمه تعالي
جمهوري اسلامي ايران تجاوز رژيم صهيونيستي به مناطق جنوبي لبنان را كه به شهادت تني چند از فرزندان برومند ارتش لبنان عزيز منجر شد شديدا محكوم نموده و اين رويداد و ابعاد آن را با حساسيت دنبال مي‌كند.
سابقه تاريخي تجاوزات رژيم صهيونيستي و تحميل جنگ‌هاي متعدد بر منطقه و ماجراجويي اخير، نگراني‌هاي موجود در خصوص آغاز يك ماجراجويي ديگر توسط آن رژيم عليه مردم لبنان را افزايش داده است. رويكرد رژيم صهيونيستي به قضاياي داخلي لبنان نيز با هدف برافروختن فتنه داخلي نمايانگر حقد و كينه صهيونيست‌ها نسبت به لبنان و ثبات و استقرار آن بوده كه با حمله تجاوزكارانه، ضرورت وحدت و همبستگي ملي لبنان را علي‌الخصوص با مقاومت پيروز خود اجتناب ناپذير مي‌سازد.
حملات اخير به غزه و لبنان در حالي صورت مي‌گيرد كه رژيم صهيونيستي تحت فشار محكوميت‌هاي بين‌المللي ناشي از جنايت‌هاي خود عليه مردم غزه و سرنشينان بي‌دفاع كشتي‌هاي كاروان آزادي، دست به فرافكني زده و تلاش دارد تا با اينگونه ماجراجويي‌ها، بحران‌هاي خود را به ديگران منتقل نمايد.
از اين رو انتظار مي‌رود كه جامعه بين‌المللي با محكوم نمودن اينگونه تجاوزات در اسرع وقت اقدامات بازدارنده خود را عليه تجاوزات پي‌درپي رژيم صهيونيستي اعمال و در حمايت از حاكميت و تماميت ارضي لبنان تدابير لازم را بكار بندد.
وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران

0 نظرهای شما: