از همانجایی گل خوردیم که تمرین کرده بودیم

کربکندی پس از شکست در تبریز:

از همانجایی گل خوردیم که تمرین کرده بودیم

فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: درست از همانجایی گل خوردیم که یک هفته در تمرینات روی برطرف کردن نقاط ضعفش کار کرده بودیم!
به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، رسول کربکندی که پس از شکست 3 بر یک عصر امروز یکشنبه تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: در طول هفته گذشه روی دو نقطه ضعف مان در خط دفاعی و دروازه بان کار کرده بودیم اما متاسفانه بازهم از این دو نقطه گل خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن ادامه داد: می توانستیم برابر تراکتورسازی عملکرد بهتری داشته باشیم و نتیجه ای غیر از 3 بر 1 بگیریم. ما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
کربکندی به غیبت تماشاگران در دیدار برابر تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: درست است که تنبیه جزیی از فوتبال حرفه ای است اما واقعیت این است که فوتبال بدون حضور تماشاگران جذابیتی ندارد.
متاسفانه بخش هایی در فوتبال غیرحرفه ای عمل می کنند که امیدواریم فدراسیون فوتبال با تصمیماتی درست این مشکل را نیز برطرف کند.
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و راه آهن شهرری در هفته دوم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز با پیروزی 3 بر یک تیم تبریزی به پایان رسید.
تاریخ انتشار، تهران: ۲۰:۳۷ , ۱۳۸۹/۰۵/۱۰

0 نظرهای شما: