از دف و تار دختران تا‌ حمايت مالي ويژه رئيس جمهور از مليكاي ايراني

حاشيه‌هاي همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور؛

از دف و تار دختران تا‌ حمايت مالي

ويژه رئيس جمهور از مليكاي ايراني

خبرگزاري فارس: در همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور از دف و تار دختران گروه آوازخواني عصار تا عكس‌هاي يادگاري احمدي‌نژاد با برخي از ايرانيان پيش‌بيني شده بود.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور كه صبح امروز دوشنبه با حضور رئيس جمهور و وزراي اقتصاد، بهداشت، امور خارجه و دادگستري همراه با حضور برخي از شخصيت‌هاي نظام و رئيس دفتر رئيس جمهور در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي آغاز شده بود، با حواشي همراه بود.
* در ابتداي اين همايش گروه همخواني عليرضا عصار همراه با 10 دختر جوان اقدام به آوازخواني كردند كه دختران و پسران نيز دف مي‌زدند.
* مانيتورهاي سالن به طور مداوم سخناني را از اسفنديار رحيم مشايي، محمود احمدي‌نژاد، علي معلم و برخي از هنرمندان كشورمان درباره ايراني‌ها پخش مي‌كرد كه اظهارات آنها در خصوص ايرانيان موجب شادي حاضران شده بود.
* هنگام دف‌زني دختران حجت‌الاسلامي رازيني و حجت‌الاسلام گركاني به نشانه اعتراض به پخش موسيقي در سالن برگزاري همايش، سالن را ترك كردند.
* در اين همايش زمزمه‌اي مطرح شد كه قرار بود محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان قبل از دف‌زني دختران وارد سالن شود اما شنيده‌هاي خبرنگار فارس حاكي از آن است كه آقاي احمدي‌نژاد پشت در سالن مانده است تا دف‌زني دختران به اتمام برسد.
* بعد از حضور رئيس جمهور عليرضا عصار سرودهاي متفاوتي را همراه با تيم آواز خواني خود در سالن اجرا كرد كه البته دختران اين بار به جاي دف، تار مي‌زدند و دو نفر از همراهان عليرضا عصار پشت دستگاه ارگ بودند.
* هنگام سخنراني محمود احمدي‌نژاد بارها تشويق حاضران صحبت‌هاي رئيس جمهور را قطع مي‌كرد.
* احمدي‌نژاد همچنين صندوق ارزي ايرانيان مقيم خارج از كشور را در حالي افتتاح كرد كه مليكا دخترخانم كوچك ايراني مقيم خارج از كشور اولين حساب خود را در اين بانك افتتاح كرد و رئيس جمهور قول داد كه مبلغي را به حساب وي واريز كند.
* بعد از سخنراني رئيس جمهور حاضرين براي استراحت و شركت در ضيافت ناهار به هتل استقلال رفتند اما هنگام برگشت برخي از آنها در هتل استقلال ماندند و تمايلي براي شركت در برنامه بعد از ظهر از خود نشان ندادند.
* در اين همايش حضور ايرانيان مقيم آمريكا دو برابر ايرانيان مقيم ساير كشورها بود به طوري كه آمريكايي‌ها در گوشه و كنار سالن نشسته بودند و اكثر تجمع‌هاي سالن اجلاس سران اسلامي به آمريكايي‌ها تعلق داشت.
* خروج احمدي نژاد از سالن اجلاس براي محافظان وي بسيار مشكل شده بود به طوري كه برخي از ايرانيان خارج از كشور در مقابل وي ايستاده بودند و هر يك مي‌خواستند با احمدي‌نژاد گفت‌وگو كنند و برخي ديگر مي‌خواستند با رئيس جمهور عكس يادگاري بگيرند در حالي كه محافظان احمدي‌نژاد تلاش مي‌كردند وي را از سالن خارج كنند اما رئيس جمهور بر خلاف نظر محافظانش نزديك يك ساعت در سالن با ايرانيان خارج از كشور گفت‌وگو كرد و البته با برخي از خانم‌ها و آقايان عكس يادگاري گرفت.

0 نظرهای شما: