مبلغان ديني پاسخگوي سوالات شرعي در ايستگاه‌هاي مترو خواهند بود


مبلغان ديني پاسخگوي سوالات شرعي

در ايستگاه‌هاي مترو خواهند بود

جمعي از مبلغان ديني مدرسه علميه مرحوم آيت‌الله مجتهدي تهراني با استقرار در تعدادي از ايستگاههاي مترو به ارائه مشاوره ديني به شهروندان تهراني خواهند پرداخت.


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: دين و معارف اسلامي
حسين ميرباقري از اعضاء موسس گروه "صبح شبنم" از جمله گروههاي طلاب شركت كننده در اين طرح در گفت‌وگو با خبرنگار دين و معارف اسلامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: ‌ما در برخي از ايستگاه‌هاي مترو كه فعلا تعداد آنها به 10 ايستگاه رسيده است، نمايشگاههاي كتابي برپا كرده‌ايم كه در كنار آنها به طور مستقل يك مبلغ ديني به امر پاسخگويي به سوالات شرعي و نيز مشاوره ديني و عقيدتي و خانوادگي براي شهروندان تهراني مبادرت مي‌نمايد.
وي با بيان اين مطلب كه هم‌اكنون اين طلاب در برخي از ايستگاه‌هاي مترو كار خود را آغاز كرده‌اند، گفت: مبلغان ديني شركت كننده در اين طرح در ايستگاه‌هايي چون مفتح، هفت‌تير، امام خميني(ره)، ‌شريعتي، قيطريه و سرسبز و چند ايستگاه ديگر مستقر خواهند شد.
ميرباقري گفت: استقبال مردم تاكنون از اين طرح مناسب بوده است و ما در تلاش براي تبليغ براي اين طرح هستيم كه البته پوستر و بنرهاي آن آماده شده است و تبليغات تلويزيوني هم قرار است انجام شود و در سطح شهر هم قرار است كه شهرداري‌ بنرهايي را قرار دهد.
وي با بيان اين‌كه شركت مترو با ما همكاري مناسبي دارد، افزود: در نمايشگاههاي كتابي كه در ايستگاه‌ها برپا مي‌شود كتابهايي با محتواي پرسش‌هاي دانشجويي، ‌ادبيات پايداري، احكام، رمان و شعر وجود دارند و بيشترين فضاي محتوايي آن به سمت ماه رمضان گرايش دارد.
اين عضو موسس گروه صبح شبنم اظهار كرد: احتمال دارد تا با ورود گروههايي ديگر متشكل از طلاب در اين طرح تعداد ايستگاه‌هايي كه مبلغان ديني در آنها مستقر مي‌شوند به 20 ايستگاه برسد و همچنين احتمال دارد كه ديگر گروهها نيز در ميادين، امامزاده‌ها و نيز در ايستگاه‌هايي ديگر استقرار يابند.

0 نظرهای شما: