حمله به ناوگان آزادي ماهيت ضدانساني رژيم صهيونيستي را آشكار ساخت

لاريجاني درگفت‌وگوي تلفني با همتايان لبناني و فلسطيني:
حمله به ناوگان آزادي ماهيت ضدانساني
رژيم صهيونيستي را آشكار ساخت
خبرگزاري فارس: رئيس مجلس در گفت‌وگوي تلفني با همتايان لبناني و فلسطيني خود اين حادثه را جنايت بزرگ رژيم صهيونيستي خواند كه ماهيت ضدانساني اين رژيم را بر افكار عمومي جهان آشكار ساخت.
به گزارش خبرگزاري فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به دنبال تهاجم وحشيانه رژيم صهيونيستي به قايق‌هاي حامل كمك‌هاي انساني براي مردم غزه در آب‌هاي بين‌المللي كه منجر به شهادت و زخمي شدن چند تن از سرنشينان اين قايق‌ها شد، در گفت‌وگوي تلفني جدا با رؤساي مجالس لبنان و فلسطين آخرين تحولت منطقه را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار داد.
به گزارش فارس، رئيس مجلس در اين گفت‌وگوهاي تلفني اين حادثه را جنايت بزرگ رژيم صهيونيستي خواند كه ماهيت ضدانساني اين رژيم را بر افكار عمومي جهان آشكار ساخت. رئيس مجلس همچنين بر لزوم واكنش همه جانبه و هماهنگ كشورهاي اسلامي در اين زمينه تأكيد كرد. بر اساس اين گزارش، "نبيه‌بري " رئيس مجلس لبنان نيز در اين گفت‌وگوي تلفني ضمن قدرداني از واكنش به موقع مجلس شوراي اسلامي در اين مورد، اعلام كرد: صهيونيست‌ها بار ديگر جنايتي بزرگ مرتكب شدند و با حمله به كشتي كمك‌هاي انساني عدم پايبندي خود را به موازين بين‌المللي و انساني نشان دادند. "سليم زعنون " رئيس مجلس ملي فلسطين نيز در گفت‌وگوي خود با لاريجاني اين حادثه را يك رسوايي بزرگ براي اشغالگران قدس خواند و افزود: امروز جهان اسلام بايد در مقابل اين واقعه دردناك از خود واكنش نشان دهد. وي همچنين از رئيس مجلس شوراي اسلامي براي ابراز همدردي با مردم مظلوم فلسطين و واكنش به موقع در اين زمينه قدرداني كرد.

0 نظرهای شما: