آمده‌ام تا همه جام‌ها را با رئال کسب کنم/ زاده شده‌ام برای مربیگری

مورینیو در مراسم معارفه:
آمده‌ام تا همه جام‌ها را با رئال کسب کنم
زاده شده‌ام برای مربیگری


سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید گفت: به سانتیاگوبرنابئو آمده‌ام تا با این تیم همه جام ها را کسب کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مورینیو روز گذشته در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید گفت: من اعتماد بسیار زیادی به کار و توانایی ام به عنوان یک مربی دارم. نمی دانم آیا زاده شده ام تا مربی رئال باشم یا نه اما می دانم زاده شده ام تا مربیگری کنم.
وی در خصوص تیم پیشین خود اظهار داشت: امیدوارم اینتر همه جام ها را ببرد جز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را. من یک گروه رویایی را در میلان ترک کردم و اکنون در اسپانیا هستم تا همه جام ها را از آن خود کنم.
مورینیو با بیان اینکه همواره سال دوم حضور در یک باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: من سال دوم حضورم در چلسی بود که در رقابت های لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشتم. همچنین در سال دوم حضورم در اینتر به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. در سال دوم شما به یک هماهنگی دست پیدا می کنید.


تاریخ انتشار، تهران: ۱۰:۳۵ , ۱۳۸۹/۰۳/۱۱

0 نظرهای شما: