بايد با همت مضاعف رهنمودهاي رهبري را براي رسيدن به وحدت طي كنيم

وارطان در مراسم رحلت امام (ره) در كليساي ارامنه؛
بايد با همت مضاعف رهنمودهاي رهبري را
براي رسيدن به وحدت طي كنيم
خبرگزاري فارس: نماينده ارامنه در مجلس با بيان اينكه رهنمودهاي مقام معظم رهبري در راستاي بيانات امام راحل است، گفت: بايد با همت مضاعف رهنمودهاي رهبري را براي رسيدن به وحدت طي كنيم.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، گيورك وارطان نماينده ارامنه در مجلس شوراي اسلامي كه در حاشيه بيست و يكمين سالگرد رحلت امام خميني در كليساي ارامنه تهران و شمال سخن مي‌گفت، امام خميني را يك رهبر فقيد بي‌نظير دانست و گفت: امام خميني ساختمان جديد سياسي، فرهنگي و اجتماعي را در كشور طراحي كرد.
وي با بيان اينكه بايد تأمل بيشتري بر بيانات امام راحل صورت بگيرد، گفت: براي اجراي بيانات امام راحل نبايد تنها به شعار و سخنراني اكتفا كرد بلكه بايد رهنمودهاي امام راحل را در عمل اجرايي كرد. نماينده ارامنه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه رهنمودهاي مقام معظم رهبري در راستاي بيانات امام راحل است، گفت: ما بايد با همت و كار مضاعف رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را عملي كنيم تا كشورمان در راه رسيدن به وحدت و پيشرفت سرعت بيشتري به خود بگيرد. وارطان در پايان به نمايندگي از مجلس شوراي اسلامي بيست و يكمين سالگرد رحلت امام خميني‌‌ را به همه ارامنه ايراني و آحاد ملت ايران تسليت گفت و اظهار اميدواري كرد كه ملت ايران در راه رسيدن به وحدت ملتي موفق‌تر از هميشه خواهد بود.

0 نظرهای شما: