اجازه ندهيد مطالب خلاف واقع را به امام نسبت دهند

آيت‌الله‌ موسوي اردبيلي خطاب به كاركنان موسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره):
اجازه ندهيد مطالب خلاف واقع را به امام نسبت دهند

گرچه از ناحيه بعضي از افرادي كه هيچ ارتباطي با امام نداشتند،مطالبي به امام نسبت داده مي‌شود، ولي از آنجايي كه شما مسوولين تنظيم نشر و آثار امام به حساب مي آييد بايد دقت كنيد كه خود مطلبي را بي‌جا به امام نسبت ندهيد.

ايلنا:- يك مرجع تقليد گفت: نبايد اجازه داد برخي افراد مطالب خلاف واقع را به امام نسبت دهند. به گزارش ايلنا،آيت‌الله موسوي اردبيلي در ديدار مسوول و كاركنان موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) با تقدير از زحمات موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره)گفت: آنچه مهم است و به عنوان وظيفه سنگين شما به حساب مي‌آيد اين است كه آثار امام (ره) بدون كم و كاست به همان شكل اصلي خودش چاپ شود و از دست كاري‌هاي سليقه‌اي ولو به حسب ظاهر به نفع باشد، در امان بماند.

وي اظهار داشت: گرچه از ناحيه بعضي از افرادي كه هيچ ارتباطي با امام نداشتند، امروزه مطالبي به امام نسبت داده مي‌شود، ولي از آنجايي كه شما مسوولين تنظيم نشر و آثار امام به حساب مي آييد بايد دقت كنيد كه اولا خود مطلبي را بي‌جا به امام نسبت ندهيد و ثانيا به ديگران اجازه ندهيد مطالب خلاف واقع را به امام نسبت دهند. آيت‌الله موسوي اردبيلي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به فعاليت‌هاي آموزشي موسسه تنظيم و نشر آثار امام تصريح كرد: در اين بخش هم اگر مي‌خواهد فعاليت حوزوي و يا دانشگاهي صورت بگيرد در بخش تأمين متون آموزشي و انتخاب اساتيد بايد نظر موسسه مورد توجه قرار گيرد كه هر كسي به زعم خودش چيزي را به امام نسبت ندهد. اين مرجع تقليد ديني با اشاره به مسووليت حاضران اظهار داشت: مسووليت شما در اين موسسه بسيار سنگين است و ممكن است حتي در بعضي مواقع در مضيقه قرار بگيريد كه در هر حال شما نبايد از مسووليت خطير خود دست برداريد و فشارهاي جانبي درشما تأثير بگذارد. وي در ادامه ضمن پاسخ به پرسش هاي حاضران براي توفيق بيشتر دست اندركاران موسسه تنظيم و نشر آثار امام دعا كرد.

0 نظرهای شما: