"شرک جاودانی" همچنان می‌فروشد

"شرک جاودانی" همچنان می‌فروشد
چهارمین قسمت انیمیشن شرک با عنوان " شرک جاودانی" همچنان صدر جدول فروش اکران آمریکای شمالی را در اختیار دارد.
به گزارش مهر از ورایتی این انیمیشن تنها در سه روز پایانی هفته گذشته در 4367 سالن سینما 3/43 میلیون دلار فروش داشته است.در حالی که محصول جدید استودیوی برادران وارنر که فروش بسیار بالای برایش پیش بینی می‌شد در این مدت تنها 7/37 میلیون دلار فروش داشته و رتبه دوم جدول فروش را اشغال کرده است.این فیلم در 3445 سالن سینمای آمریکا و کانادا اکران شده است.
رتبه سوم جدول فروش در اختیار فیلم " شاهزاده پارسی : غبار زمان " قرار دارد.این فیلم که جیک گیلنهال در آن به نقش آفرینی پرداخته ظرف سه روز پایانی هفته گذشته در 3646 سالن سینما 1/30 میلیون دلار فروخته است.
"مرد آهنین 2" محصول جدید استودیوی پارامونت با فروش 9/16 میلیون دلاری جایگاه چهارم را در اختیار دارد.در حالی که "رابین هود" در 3804 سالن سینما و فروش 6/10 میلیون دلاری رده پنجم جدول فروش را در اختیار دارد.
در رده ششم فیلم " نامه‌هایی به جولیت " ایستاده است که هفته گذشته 6 میلیون دلار فروخت.کمدی رمانتیک " فقط رایت" نیز با فروش 2/2 میلیون دلار در 1195 سالن سینما در رتبه هفتم قرار گرفت."شب قرار" دیگر کمدی رمانتیک جدول فروش است که در این هفته 8/1 میلیون دلار فروش داشت و جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داد.در حالی که " مک گروبر" محصول تازه یونیورسال که 2546 سالن سینما را در اختیار دارد 5/1 میلیون فروخته است.
انیمیشن " چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم" هم با فروش 1 میلیون دلاری در 825 سالن در رده دهم ایستاد.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۴:۰۷ , ۱۳۸۹/۰۳/۱۰

0 نظرهای شما: