قيمت زولبيا و باميه 2800 و 3000 تومان تعيين شد


رئيس سازمان بازرگاني استان تهران در گفت‌وگو با فارس خبر داد:‌


قيمت زولبيا و باميه 2800 و 3000 تومان تعيين شد


خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بازرگاني استان تهران گفت: براي ماه مبارك رمضان امسال قيمت زولبيا و باميه درجه يك 3000 تومان و درجه 2800 تومان تعيين شد و زولبياي درجه سه هم نداريم.



عباس قبادي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، با اعلام تصويب نهايي قيمت زولبيا و باميه امسال گفت: در سالهاي گذشته زولبياي درجه سه هم داشتيم ولي امسال براي اينكه جلوي تخلفات گرفته شود، درجه سه را حذف كرديم.
وي تصريح كرد: با كوچكترين تخلف احتمالي در عدم رعايت قيمت زولبيا و باميه برخورد شديد مي شود. قبادي پيشتر نيز به خبرنگار فارس گفته بود، كارشناسي ها و بررسي هاي لازم در خصوص قيمت زولبيا باميه انجام شده است و ما در حال حاضر به سه قيمت رسيده‌ايم به طوري كه هر كيلوگرم زولبيا باميه درجه يك سه هزار و 200 تومان، درجه دو سه هزار تومان و درجه سه دو هزار و 800 تومان باشد كه اين قيمتها بايد به تصويب كميسيون نظارت شهر تهران برسد و در آن صورت نهايي و قابل اجرا است.
وي با بيان اينكه من اعتقادي به درجه بندي ندارم چون ممكن است باعث بروز تخلف شود اظهار داشته بود: به احتمال زياد درجه بندي قيمت زولبيا باميه را كاهش داده و به دو درجه مي رسانيم چرا كه ما معتقديم برخي از واحدهاي توليدكننده اين كالاي خاص از كيفيت بالايي برخوردار هستند و مردم هم حاضرند كمي بيشتر بپردازند ولي جنسي با كيفيت تر دريافت كنند.

0 نظرهای شما: