بيمه خبرنگاران از اولويت‌هاي ارشاد است

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

بيمه خبرنگاران از اولويت‌هاي ارشاد است

خبرگزاري فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: بيمه خبرنگاران از اولويت‌هاي ارشاد است.

به گزارش خبرگزاري فارس از ملاير، سيدمحمدحسيني ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت ارشاد به عنوان دستگاه فرهنگي كشور اولويت‌هاي خود را رفاه هنرمندان قرار داده است.
وي گفت: در حال حاضر با مساعدت رئيس جمهور اعتبارات خوبي براي سينماها در نظر گرفته شده است و در آينده نزديك در برخي شهرها كه سالن سينما ندارد سينما ايجاد مي‌شود. وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: براي ساخت فيلم‌ها نيز اعتبارات خوبي در نظر گرفته شده و در حال حاضر توافقات با ديگر كشورها نيز صورت گرفته و فيلمسازان ما به صورت مشترك با اين كشورها در حال ساخت برنامه‌ هستند. وي اظهار داشت: ما از همه هنرمندان و فيلمسازان دعوت مي‌كنيم تا ايده‌ها و پيشنهادات خود را به ما ارائه دهند.
حسيني ادامه داد: در حال حاضر كشور به هشت منطقه سينمايي تقسيم شده و اميدواريم در استان‌ها و شهرستان‌ها با توجه به سوژه‌هايي كه وجود دارد، فيلم‌هاي مرتبط با هر استان و سه شهرستان آن ساخته شود و مورد استفاده همه مردم كشور قرار گيرد و جشنواره‌ها و فيلم‌ها فقط به تهران متمركز نشود. وي افزود: در آستانه روز خبرنگار اين وزارتخانه خبرهاي خوبي را براي خبرنگاران دارد كه از جمله پيگيري بيمه خبرنگاران، حل مشكلات و مسائل رفاهي آنها در اولويت قرار دارد.
وزير فرهنگ و ارشاد از حمايت اين وزارتخانه از مطبوعات و روزنامه‌هاي محلي خبر داد و گفت: در خصوص جشنواره فيلم كودك و نوجوان نيز در حال حاضر پيگير كار دبيرخانه دائمي توسط معاونت سينمايي هستيم و كار به خوبي پيش مي‌رود و اقدامات خوبي نيز در اين زمينه انجام شده است.

0 نظرهای شما: