خبرنگاران از هوشیارترین و آگاه ترین اقشار جامعه اند

شهردار قائم شهر:

خبرنگاران از هوشیارترین و آگاه ترین

اقشار جامعه اند

نیاز دولتمردان و مسئولان اجرایی به خبرنگاران موجب افزایش
سرعت رساندن فعالیت ها و دستاوردها به مردم می شود.



ساري-خبرگزاري ايلنا: به گزارش روابط عمومی شهرداری قائم شهر، مهندس عباس صالح زاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های گروهی که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر برگزار شد با تاکید بر اینکه همیشه ناظر فعالیت ها و قدران زحمات خبرنگاران هستیم، تصریح کرد: خبرنگاری حرفه ای نیست که بشود آن را در جامعه نادیده گرفت.
وی با تاکید بر ارزش بخشی و ایجاد شانیت در حرفه خبرنگاری با بیان اینکه خبرنگاری به دلیل ارتباط با قلم و تفکر شغل مقدسی است، اظهار داشت: کسانی که در این حرفه حضور دارند از آگاه ترین و هوشیارترین افراد جامعه به شمار می روند.
صالح زاده با اشاره به اینکه خبرنگار حرفه ای و اهل قلم همواره مورد احترام بوده و وجود وی از نیازهای اساسی یک جامعه است، افزود: نیاز جامعه به این قشر از نیاز افکار اجتماعی به دانستن و پویایی اندیشه ها نشات می گیرد.
به گفته وی جامعه ای که نیاز به دانستن و آگاهی را احساس نکند نمی تواند جامعه پویایی باشد.
شهردار قائم شهر با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه ها عمرانی و شهری در کنار حمایت و خواست افکار عمومی و خبرنگاران به عنوان نماینده افکار یک جامعه رشد قابل قبولی خواهد داشت، یادآور شد: نیاز دولتمردان و مسئولان اجرایی به خبرنگاران موجب افزایش سرعت رساندن فعالیت ها و دستاوردها به مردم می شود.
یاداور می شود در پایان این مراسم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قائم شهر با اهدای هدایایی از خبرنگاران فعال رسانه های گروهی در قائم شهر تجلیل شد.

1389/5/21 - 08:14:39 کد خبر : 141211

0 نظرهای شما: