تبليغ مسيحيت در ميان دانش‌آموزان كشور؛ پروژه‌ جديد دشمن در جنگ نرم


وزير اطلاعات در گردهمايي رؤساي آموزش و پرورش كشور خبر داد

تبليغ مسيحيت در ميان دانش‌آموزان كشور؛

پروژه‌ جديد دشمن در جنگ نرم

خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات با اشاره به بررسي‌هاي اطلاعاتي انجام شده، گفت: يكي از پروژه‌هاي مدنظر دشمن در جنگ نرم، مسيحي‌سازي دانش‌آموزان كشورمان است كه با شعار "فقط عيسي " فعاليت مي‌كنند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، حجت‌الاسلام حيدر مصلحي عصر امروز در مراسم اختتاميه بيست ‌و هفتمين گردهمايي رؤساي مناطق و ادارات كل آموزش و پرورش سراسر كشور كه در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي برگزار شد با اشاره به تهديدات مختلف دشمن براي فروپاشي نظام اسلامي گفت: يكي از پروژه‌هاي دشمن در جنگ نرم، مسيحي‌سازي دانش‌آموزان است كه طبق اطلاعات رسيده يك جريان پروتستاني با شعار "فقط عيسي " و با پشتيباني صهيونيست‌ها در مدارس به راه افتاده‌ است.
وي افزود: انتهاي اين جريان همانند مسيحيت آمريكا، رژيم صهيونيستي قرار دارد كه البته حساب آنها از اقليت‌هاي ديني به رسميت شناخته شده در نظام اسلامي جدا است.
حجت‌الاسلام مصلحي افزود: اينها موفق شده‌اند تعدادي از معلمان و دانش‌آموزان را با راه‌اندازي‌هاي NGO‌هايي از مجموعه آموزش و پرورش تحت تأثير و هدايت خود قرار دهند كه البته طرح اين موضوع نه به عنوان بزرگي و شدت كار آنها بلكه به عنوان هشداري نسبت به شرايط موجود است.
وزير اطلاعات با بيان اينكه در طول 30 سال پس از انقلاب اسلامي، دشمن از طريق جنگ نرم هوشمندانه به دنبال مقابله با اسلام ناب محمدي بوده است، تصريح كرد: يكي از صحنه‌هاي مهم اين جنگ نرم عرصه آموزش و پرورش است و البته علي‌رغم تجربه‌هاي موفقي كه دشمن در اين رابطه با خود همراه داشته است، در نظام اسلامي ايران به دليل ويژگي‌هاي خاص آن نتوانسته است به نتيجه برسد.

چاپ 10 ميليون عنوان كتاب براي فروپاشي شوروي توسط بلوك غرب

حجت‌الاسلام مصلحي در ادامه با اشاره به تجربه موفق غرب در فروپاشي شوروي از طريق جنگ نرم گفت:‌ طبق بررسي‌هاي انجام شده در سال 1991 ميلادي، طي 40 سال 10 ميليون عنوان كتاب به همراه فعاليت هزاران دانشمند و انديشمند در سطح موسسات و دانشگاه‌هاي اروپا براي مقابله با شوروي چاپ و منتشر شده است.
وي با تأكيد بر لزوم توجه به الگوهاي فعاليت دشمن در جنگ نرم تصريح كرد: دشمن با الگوهاي لذت‌گرايي، پوچ‌گرايي و از خودبيگانگي به دنبال فروپاشي نظام ارزشي و متعالي كشورهاست و در اين ميان كشورهايي كه از زيرساخت‌هاي هويتي ارزشمندي برخوردار باشند از خطر انقلاب مخملي مصون مي‌مانند.

فعاليت 80 مؤسسه در طي 25 سال براي فروپاشي نظام جمهوري اسلامي ايران

وزير اطلاعات در ادامه با اشاره به تهديدات پيش‌روي نظام جمهوري اسلامي در طي سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب، اظهار داشت: طي 25 سال گذشته تاكنون بيش از 80 مؤسسه، بنياد و انجمن در موضوع جنگ نرم عليه كشورمان در غرب شكل گرفته است كه بودجه تأمين شده براي اين مؤسسات در هر سال حدود دو ميليارد دلار بوده است.
وي افزود: در سال گذشته نيز بيش از 17 ميليارد دلار براي مقابله با جمهوري اسلامي به ويژه در جريان فتنه پس از انتخابات هزينه شده است كه البته اين ارقام هزينه آشكار مقابله با جمهوري اسلامي است و هزينه‌هايي نيز به طور پنهان توسط سرويس‌هاي مخفي انجام مي‌شود.

اسناد قابل توجه براي سرمايه‌گذاري توسط دشمن بر روي آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام مصلحي تصريح كرد: يك تشكل ضدانقلابي با سوء استفاده از اسم معلمان، حركت‌هايي را عليه نظام اسلامي انجام مي‌دهد كه تنها در يك مقطع بيش از 315 هزار دلار از سوي دشمنان به دست آورده است بنابراين مجموعه اسناد نشان مي‌دهد كه تمركز استكبار در جنگ نرم بر روي آموزش و پرورش به ويژه دانش‌آموزان است.

راه‌اندازي مهدكودك و مدارس غيرانتفاعي توسط بهائيت

وزير اطلاعات با اشاره به فرقه‌هاي مختلفي كه با پشتيباني رژيم صهيونيستي عليه انقلاب و نظام اسلامي فعاليت مي‌كنند هشدار داد: يكي از اين فرقه‌ها، بهائيت است كه با راه‌اندازي مدارس غيرانتفاعي و مهدكودك در برخي مناطق به دنبال تاثيرگذاري بر نسل آينده است.
حجت‌الاسلام مصلحي انجمن حجتيه را يكي ديگر از مجموعه‌هاي فعال در جريان فتنه عنوان كرد و افزود: طبق اسناد موجود اين گروه در فتنه سال گذشته همراهي قابل ملاحظه‌اي با طراحي‌هاي پيچيده استكبار داشته‌اند و با گفتمان سكولاريستي خود و با اقداماتي نظير مقايسه روايت امام صادق «عليه‌السلام» درباره شطرنج و مقايسه آن با فتواي امام راحل در اين رابطه و عدم اشاره به موضوع اجتهاد و مقتضيات زمان، به دنبال تأثيرگذاري بر ذهن دانش‌آموزان بوده‌اند.
وي در ادامه به مهمترين محورهاي برنامه‌هاي دشمن براي مقابله با نظام اسلامي از طريق آموزش و پرورش اشاره كرد و گفت: پخش برنامه‌هاي ماهواره‌اي در زمينه‌هاي سياسي و فرهنگي به ويژه در رابطه با چالش‌هاي آموزش و پرورش، توزيع كتب انحرافي به صورت بسته‌بندي شده در مدارس، ارسال محموله‌هاي پستي حاوي سي‌دي‌هاي مبتذل براي معلمان، دامن زدن به مسائل قومي و قبيله‌اي به ويژه در مناطق مرزي ترويج بي‌حجابي و بدحجابي در ميان دانش‌آموزان، سرمايه‌گذاري بر روي مدارس غيرانتفاعي و آموزشگاه‌هاي آزاد و توجه به معلمان اعزامي به خارج از كشور از جمله اين اقدامات است.
جزوه‌هاي دستورالعمل مقابله با نظام در دفتر يكي از آقازاده‌ها

وزير اطلاعات با اشاره به فتنه سال گذشته و تلاش فتنه‌گران براي سوء استفاده از نام و خط امام (ره) براي رسيدن به اهداف خود، اظهار داشت: طبق اسناد و اطلاعات به دست آمده اين افراد به مقوله‌اي با عنوان راه امام (ره) يا ولايت فقيه هيچ‌گونه اعتقادي نداشته‌اند و حركت‌هاي گذشته آنان در راستاي حذف ولايت فقيه بوده است.
وي در همين رابطه تصريح كرد: در جريان بازداشت يكي از آقازاده‌هاي فعال در جريان فتنه، جزوه‌اي در دفتر وي به دست آمد كه حاوي اقدامات مرحله به مرحله آنها براي مقابله با نظام بوده است و نكته جالب توجه اينكه در اين جزوه از اسامي برخي مراجع و روحانيون به صورت ابزاري، بهره گرفته شده بود و نهايتا با يك راهنمايي حكيمانه به اين نتيجه رسيديم كه ادبيات اين جزوه‌ها همان ادبيات حزب توده است.
وزير اطلاعات ادامه داد: علي‌رغم تلاش و تصور فتنه‌گران مبني بر سكولار و غرب‌باور بودن دانشگاهيان زماني كه دستشان براي دانشجويان و اساتيد رو شد اين قشر فرهيخته به آنها پشت كردند و البته يكي از سران فتنه بر لزوم وارد كردن آموزش و پرورش، بانوان و كسبه به ميدان فتنه تأكيد كرده بود.
وي با يادآوري استفاده جريان استكبار از شبكه مجازي و اينترنت براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي خاطرنشان كرد: در گزارشي كه اوباما به كنگره آمريكا ارائه كرده است سه بار به اين موضوع اشاره شده است كه به دليل هوشياري سيستم اطلاعاتي ايران نتوانسته‌ايم با استفاده از شبكه مجازي به اهداف خود در ايران برسيم.
حجت‌السلام مصلحي با بيان اينكه فتنه پس از انتخابات يك طراحي پيچيده بوده است، اظهار داشت: اگر كسي فكر مي‌كند كه اين فتنه يك دعواي انتخاباتي بوده است به شدت در اشتباه است به گونه‌اي كه اين حادثه حاصل چندين سال حركت و برنامه‌ريزي بود.
وزير اطلاعات با اشاره به حجم قابل ملاحظه دانشجويان بورسيه اعزامي به خارج از كشور در وزارت علوم آخرين دوره اصلاحات،‌ گفت: بخشي از آنها عامل سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن شده‌اند كه با بررسي اسناد موجود احساس مي‌شود اين افراد براي همين منظور و به بهانه ادامه تحصيل به آن كشورها فرستاده شده‌ بوده‌اند.

رمزگشايي از ايميل‌هاي دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» در 48 ساعت

وي ادامه داد: در جريان رصد ايميل‌هاي فتنه‌گران و سرگروه‌هاي آنان به محض اينكه احساس خطر كردند، در عرض 24 ساعت تمام ميل‌هايشان توسط سازمان جاسوسي آمريكا (سيا) و موساد كد و رمزگزاري شد اما با تلاش مخلصانه سربازان گمنام امام زمان «عج» در عرض 48 ساعت تمامي آنها رمزگشايي شد كه اين حركت ضربه سنگيني براي دشمنان بود.
وزير اطلاعات با بيان اينكه سيستم آموزش و پرورش كشور آمريكا از روز اول در اختيار صهيونيست‌ها بوده و هيچ‌ مجموعه‌اي اجازه نفوذ در اين سيستم را نداشته است، گفت: اين موضوع براي ما هشدار دهنده است و بايد توجه كرد كه وزارت اطلاعات در راستاي مقابله با جنگ نرم، نيازمند همراهي اهالي آموزش و پرورش است.
وي خاطرنشان كرد: وظيفه ما در اين عرصه اطلاع‌رساني به فرهنگيان و دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌ها و تهديدات است و وظيفه فرهنگيان نيز اين است كه حركت‌هاي مشكوك در مجموعه آموزش و پرورش را سريع به سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاع دهند.

0 نظرهای شما: