سواحل درياي مازندران به مديترانه عياشي تبديل شده است

امام جمعه بابل:
سواحل درياي مازندران به مديترانه عياشي تبديل شده است

بعضی از برادران به من می گویند و قسم یاد می کنند که اگر از این کارها جلو گیری نشود ما به همراه مومنین دیگر شهرها به حکم امام(ره) اقدامات لازم را در اين خصوص انجام می دهیم.
ساري-خبرگزاري ايلنا:امام جمعه بابل با انتقاد از وضع نابسامان سواحل و بي بندو باري هاي گسترده در سطح سواحل مازندران و ورود مسافران تصريح كرد: مسئولین طرح ساماندهي مرده اند؟
به گزارش ايلنا، به نقل از ستاد نماز جمعه بابل ، روحاني با بيان اينكه وضع نابسامان سواحل استان نگرانی هایی برای ما ایجاد کرده است افزود : فردی چند روز پیش با من تماس گرفت و گفت که از سواحل مدیترانه تماس می گیرم یعنی مدیترانه عیاشی نه جغرافیایی.
وي افزود : منظور اين فرد اين بود كه سواحل مازندران و شمال به مانند مديترانه شده است و بي بندو باريهاي فزاينده ديده مي شود. طرح ساماندهي سواحل و طرح دريا كجا هستند و چه مي كنند؟ من نمی دانم مسئولین این طرح مرده اند یا خوابیده اند ؟ کجا هستند افرادی که ادعای اصولگرایی می کنند؟ کجا هستند که ببینند سواحل مازندران به اين وضع ناهنجار در آمده است؟
امام جمعه بابل با اعتراض به استاندار مازندران اين موضوع را يادآوري کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد . وي ادامه داد :بعضی از برادران به من می گویند و قسم یاد می کنند که اگر از این کارها جلو گیری نشود ما به همراه مومنین دیگر شهرها به حکم امام(ره) اقدامات لازم را در اين خصوص انجام می دهیم.
گفتني است استانداري مازندران، متولي دريا معرفي شده است .
1389/5/10 - 21:25:00 کد خبر : 138881

0 نظرهای شما: