تفرقه اصولگرايان، فرش قرمز جلوي پاي رقبا پهن كردن است


حبيبي دراجلاس استان‌هاي حزب موتلفه:

تفرقه اصولگرايان،
فرش قرمز جلوي پاي رقبا پهن كردن است

همه اصولگرايان بايددر مقابل جريان معاند و جريان رقيب مراقب و هوشيار باشيم/حزب موتلفه اجراي طرح حجاب وعفاف را عامل موفقيت مي‌داند.


ايلنا - : دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي درپيش‌رو عنوان كرد: اصول‌گرايان بايد با وحدت و انسجام در صحنه حضور داشته باشند زيرا تفرقه، فرش قرمز جلوي پاي رقبا پهن كردن است. بايد با تمام توان به فعاليت خود ادامه داده و وحدت اصول‌گرايان را دنبال كنيم.
به گزارش ايلنا به نقل ازروابط عمومي حزب موتلفه اسلامي ، محمدنبي حبيبي كه در اجلاس دبيران استان‌هاي اين حزب سخن مي‌گفت با اشاره به ارتباط دولت با اصول‌گرايان اظهار كرد: در استان‌هاي مختلف اكثريت قريب به اتفاق استانداران ارتباط نزديكي با مجموع اصول‌گرايان آن استان‌ها دارند. وي در ادامه با تاكيد بر توسعه و تعميق فرهنگ اطاعت‌پذيري از ولايت تصريح كرد: مجلس، دولت و در مجموع همه بايد مراقب باشند كه فصل‌الخطاب بودن رهبري و ولايت به عنوان يك اصل مهم مورد نظر و عمل باشد. دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به انتخابات اينده تاكيد كرد: اصول‌گرايان در انتخابات آ‌ينده به انسجام بيشتري نياز دارند .
توسعه، تعميق و تداوم انسجام ميان اصول‌گرايان ضرورت داردوهمه بايد در مقابل جريان معاند و جريان رقيب مراقب و هوشيار باشيم. وي درادامه تصريح كرد: انتخابات مجلس شوراي اسلامي در پيش است و اصول‌گرايان بايد با وحدت و انسجام در صحنه حضور داشته باشند زيرا تفرقه، فرش قرمز جلوي پاي رقبا پهن كردن است. بايد با تمام توان به فعاليت خود ادامه داده و وحدت اصول‌گرايان را دنبال كنيم.
حبيبي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص طرح عفاف و حجاب خاطرنشان كرد: براي موضوع حجاب و عفاف اگر يك كار هماهنگ چند بعدي انجام نشود مشكلات حجاب و عفاف رفع نمي‌شود و نظر ما اين است كه طرحي كه در شوراي عالي انقلاب فرهنگي تصويب شده لازم‌الاجرا است. وي در ادامه گفت: در طرح حجاب و عفاف تصويب شده توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي، 409 فعل مربوط به حجاب و عفاف آمده كه كليه دستگاه‌ها ذي‌ربط بايد اجراي آن را به عهده گيرند.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: حزب موتلفه اسلامي معتقد است اگر طرح حجاب و عفاف در كشور درست اجرا شد شاهد موفقيت‌هاي جدي خواهيم بود. اين فعال سياسي اصولگرا تصريح كرد: دولت مي‌تواند در مرحله اول از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي تحت مديريت خود بخواهد كه پوشش اسلامي به صورت كامل در محيط اداري رعايت شود.

1389/5/20 - 15:06 کد خبر : 141152

0 نظرهای شما: