ورود سه نفر به مجموعه انقلاب ممنوع شد

ادامه اختلافات کمیته باسازمان
ورود سه نفر به مجموعه انقلاب ممنوع شد
مشاور علی‌آبادی پشت در ماند!
به دنبال اختلافات سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در نحوه تردد مراجعین آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و بر اساس دستور کتبی حراست مجموعه ورزشی انقلاب ورود و خروچ سه نفر به داخل مجموعه ممنوع شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی منصوری (مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و بازرس در امور این کمیته)، حامد شریف زاده (مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک) و مرتضی ضرابی (نماینده ویژه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری در آکادمی ملی المپیک و هتل این آکادمی) نفراتی هستند که بر اساس دستور حراست مجموعه ورزشی انقلاب حق ورود و خروج از طریق درهای این مجموعه را ندارند.
در همین راستا مرتضی ضرابی از حضور در محل کار خود بازماند. این اتفاق عصر امروز یکشنبه در شرایطی رخ داد که وی از در جنوبی مجموعه ورزشی انقلاب قصد ورود به داخل مجموعه را داشت تا به محل کارش مراجعه کند اما ماموران حراست این بخش از مجموعه ورزشی انقلاب از ورود وی جلوگیری کردند.
همچنین محمد هادی منصوری مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و بازرس در امور این کمیته نیز که قصد داشت از طریق همین در جنوبی وارد مجموعه ورزشی انقلاب شود نیز با ممانعت ماموران حراست و نگهبانان مواجه شد.
منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این مطلب اظهارداشت: " خیلی راحت از ورود ما به داخل مجموعه ورزشی انقلاب جلوگیری شد چون ظاهرا از طرف حراست مجموعه ورزشی انقلاب چنین دستوری برای آنها صادر شده است. در هر صورت در حال حاضر پشت در جنوبی مجموعه ورزشی انقلاب معطل هستم."
عبدالله طالبی، سرشیفت انتظامات مجموعه ورزشی انقلاب نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه جلوگیری از ورود منصوری، شریف زاده و ضرابی بر اساس دستور حراست مجموعه ورزشی انقلاب انجام می‎شود، تصریح کرد: این دستور حدود یک هفته پیش به ما ابلاغ شد و همکاران من هم ملزم به اجرای آن هستند."

تاریخ انتشار، تهران: ۱۷:۴۹ , ۱۳۸۹/۰۲/۱۹

0 نظرهای شما: