25 باشگاه ازدواج در خوزستان احداث می شود


25 باشگاه ازدواج در خوزستان احداث می شود


اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر کل امور جوانان خوزستان گفت: به منظور تسهیل امر ازوداج در این استان به خصوص برای قشر جوان تا پنج سال آینده عملیات ساخت 25 باشگاه ازدواج در استان آغاز می شود.



مصطفی منتظر المهدی در حاشیه نمایشگاه جوان استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز اظهار داشت: اداره کل امور جوانان خوزستان در قالب طرح ازدواج آسان با پرداخت 350 هزار تومان هزینه برگزاری مراسم ازدواج را تأمین می کند.
وی افزود: در نمایشگاه جوان که از 14 مرداد سال جاری، ساعت 18، به مدت یک هفته در محل نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز شده، همزمان زوج های جوان می توانند از این خدمات استفاده کنند.
منتظر المهدی همچنین طرح تأمین 30 قلم لوازم جهیزیه با مبلغ 900 هزار تومان را با همکاری تشکل های غیر دولتی از دیگر خدمات ارائه شده به جوانان توسط این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح اواخر اردیبهشت امسال با هدف فرهنگ سازی و آسان کردن امر ازدواج آغاز شده و تاکنون به بیش از 120 زوج جوان خدمات ازدواج ارائه داده است.
مدیر کل امور جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: کلیه خدمات این طرح در نمایشگاه جوان در پنج غرفه آتلیه عکس و تصویربرداری، سفره عقد، مزون عروس، سفارش گل و گل آرایی ماشین و شیرینی در معرض عموم قرار می گیرد.
وی همچنین از ارائه خدمات ازدواج در دیگر شهرستان های استان در ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: اداره کل امور جوانان خوزستان، به منظور ارائه خدمات مطلوب تر در زمینه ازدواج، در پنج سال عملیات ساخت 25 باشگاه ازدواج را در سطح استان آغاز می کند.
مشاور جوانان استانداری خوزستان یاد آور شد: ساخت این تعداد باشگاه ازدواج از مصوبات سفرهای استانی دولت به خوزستان است.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۱:۰۷ , ۱۳۸۹/۰۵/۱۹

0 نظرهای شما: