قطبي: هماهنگي ملي‌پوشان بيش از شكست ارمنستان ارزش دارد



داور تمركز بازيكنان ما را به هم ريخت

قطبي: هماهنگي ملي‌پوشان

بيش از شكست ارمنستان ارزش دارد

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: هماهنگي بازيكنان قبل از جام جهاني برايم در اولويت است و بيشتر از پيروزي مقابل ارمنستان اهميت دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس، تيم‌هاي ملي ايران و ارمنستان شب گذشته در ديداري دوستانه به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان ايران در شهر ايروان موفق شد با نتيجه سه بر يك تيم ميزبان را شكست دهد.

افشين قطبي كه در پايان مسابقه از نتيجه بسيار راضي به نظر مي‌رسيد خاطرنشان كرد: بازي كردن مقابل ارمنستان آن هم در خانه آنها براي ما سخت و دشوار بود؛ اما من از نتيجه پاياني راضي هستم و عملكرد بازيكنان در نيمه دوم برايم رضايت بخش است. وي ادامه داد: در نيمه اول اصلا بازي خوبي را انجام نداديم و در واقع در حد و نام و نشان ايران نبوديم.
سرمربي تيم ملي به عملكرد ضعيف داوري اشاره كرد و گفت: متأسفانه داور بازي با قضاوت نادرست تمركز بازيكنان ما را به هم زد بطوريكه ملي پوشان ايران را عصبي كرده بود، هر چند من معتقدم تجربه كردن چنين شرايطي نيز براي تيم ملي ايران خوب است چرا كه در خارج از خانه و با قضاوت بد داوري روبرو شديم اما در نيمه دوم به بازي برگشتيم.
قطبي تأكيد كرد: در نيمه دوم داور يك پنالتي ناحق را نيز به سود ارمنستان اعلام كرد: اما با مهار آن ضربه پنالتي ما جريان بازي را در اختيار گرفته و با تعويض‌هايي كه انجام دادم توانستيم يك پيروزي خوب بدست آوريم.
وي عنوان كرد: هماهنگي بازيكنان بيش از پيروزي برابر ارمنستان برايم اهميت دارد هر چند من در ديدارهاي دوستانه علاوه بر كسب هماهنگي به پيروزي نيز فكر مي‌كنم. ارمنستان تيمي است كه در همين ورزشگاه بلژيك را شكست داده؛ بنابراين اين پيروزي به لحاظ روحي و رواني به تيم ما كمك مي‌كند كه وضعيت مطلوب‌تري در ديدارهاي آينده داشته باشيم.

0 نظرهای شما: