كارت ملي هوشمند كليد ورود به دولت الكترونيك است

معاون آمار و انفورماتيك سازمان ثبت احوال:
كارت ملي هوشمند كليد ورود به دولت الكترونيك است
خبرگزاري فارس: معاون آمار و انفورماتيك سازمان ثبت احوال كشور گفت: از اين پس همه سرويس‌‌ها در دولت الكترونيك از طريق كارت ملي هوشمند ارائه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، علي‌اصغر عميديان ظهر امروز در چهارمين جلسه ستاد هماهنگي اجراي طرح كارت ملي هوشمند در استان قم در سخناني اظهار داشت: كارت ملي هوشمند كليد ورود به دولت الكترونيك است و از اين پس همه سرويس‌‌ها در اين عرصه، از طريق اين كارت ارائه مي‌شود. وي با اشاره به اجراي اين طرح براي نخستين بار در كشور و در استان قم خاطرنشان كرد: اعتبارات اين بخش بايد از سوي كارگروه استاني تأمين شود و فعلا اعتبار مصوب در اين خصوص وجود ندارد.
عميديان با بيان اينكه نام‌نويسي از افراد با راه‌اندازي سايت مخصوص انجام مي‌شود، تصريح كرد: به منظور صرفه‌جويي در وقت و هزينه مردم، پيش ثبت‌نام افراد از طريق سايت اينترنتي و با مراجعه به پيشخوان‌هاي دولت به صورت زمان‌بندي زماني و مكاني انجام مي‌شود.
معاون سازمان ثبت احوال كشور گفت:‌ با اجراي كامل و به هنگام اين طرح بانك اطلاعاتي بسيار خوب و مطمئني در اختيار مسئولان قرار گرفته كه در طرح‌هاي آماري نيز كاربرد خواهد داشت. وي بر انجام سريع و دقيق اين پروژه تأكيد و خاطرنشان كرد: با تعيين عوامل اجرايي مناسب و فراهم كردن محيط مناسب براي نام‌نويسي افراد از اتلاف وقت و سردرگمي مراجعين جلوگيري شده و رضايت عمومي را نيز به دنبال خواهد داشت.
عميديان در پايان اظهار داشت: براي سنجش نقاط قوت و ضعف طرح صدور كارت ملي هوشمند براي همه مردم كه سال آينده در سراسر كشور اجرايي مي‌شود، استان قم به عنوان پايلوت اوليه و كاركنان دولت به عنوان جامعه هدف انتخاب شده‌اند.

0 نظرهای شما: