شکست عشقی ، پسر تحصلیکرده را به اعتیاد و دزدی کشاند

گزارش ایسکانیوز از اداره آگاهی تهران
شکست عشقی ، پسر تحصلیکرده را به اعتیاد و دزدی کشاند
ایسکانیوز : پسر تحصلیکرده ای که به دنبال شکست عشقی ،
معتاد شده و به دزدیدن اموال دانشجویان رو آورده بود
با تلاش پلیس تهران بزرگ بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار گروه حوادث ایسکانیوز : افسران گشت کلانتری 119مهرآباد تهران ، عصر 30 دی 88 در اطراف فرودگاه ، جوان ناشناسی را دستگیر کردند که سرگرم مصرف مواد مخدر بود.پلیس در بازرسی کیف همراه «ابراهیم» 26ساله ، مدرک های شناسایی و کارت های عابر بانک یافت و به بازجویی پرداخت.
وی که ادعا می کرد کیف را پیدا کرده به دستور یوسفوند - بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 10 تهران - به پایگاه پنجم پلیس آگاهی معرفی و تحقیق تخصصی آغاز شد.بدین ترتیب دو نفر از صاحبان کارت های عابر بانک شناسایی شدند و تجسس به مرحله تازه ای رسید.یکی از مالباختگان گفت : دانشجوی رشته مهندسی یکی از دانشگاه های تهران هستم.
چند روز پیش به منظور آمادگی برای شرکت در امتحان های پایان ترم با دوستانم به کتابخانه دانشگاه رفتم و کیف حاوی مدرک شناسایی و کارت عابر بانک خود را به آنان سپردم.وی اضافه کرد : چند دقیقه بعد پس از نوشیدن آب به کتابخانه برگشتم اما خبری از کیفم نبود.اول خیال کردم دوستانم قصد شوخی دارند اما وقتی فهمیدم موضوع جدی است به یک نفر که کمی آن طرف تر در حال مطالعه بود شک کردم.این در حالی بود که پس از دستبرد ، خبری از پسر ناشناس نبود.
شاکی پس از دیدن «ابراهیم» دزد را شناسائی کرد و دست وی رو شد.دومین مالباخته نیز گفت : من دانشجوی همان دانشگاه هستم.در سالن دانشگاه برای چند لحظه وسایلم را روی یک صندلی گذاشتم و گرم صحبت شدم که کیفم را زدند.همان موقع یک نفر که لباس کارگران خدماتی دانشگاه را به تن داشت آنجا بود اما دیگر او را ندیدم.
«ابراهیم» که می دانست هیچ شانسی برای گریز از قانون ندارد به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت : سال قبل در مقطع کارشناسی ، فارغ التحصیل شدم و به یک دختر نجیب ، دل بستم.خانواده ام اما حاضر نشدند برای ازدواج کمکم کنند و به تنهایی در دو مرحله به خواستگاری رفتم که جواب رد شنیدم.
گزارش ایسکانیوز می افزاید ، پسر عاشق پیشه ادامه داد : شکست عشقی ، اعصاب و روانم را به هم ریخت و من که در طول دوره چهار ساله دانشجویی هیچ گرایشی به دود و دم نداشتم به سمت مواد مخدر کشیده شدم.کم کم میزان مصرف موادم بالا رفت و تامین هزینه آن برایم مشکل شد.من به خاطر آشنایی با محیط های دانشگاهی در اطراف کتابخانه ، سالن غذا خوری ، سرویس بهداشتی و ... پرسه می زدم و اموال دانشجویان را می دزدیدم.در همین رابطه سرهنگ عباسعلی محمدیان - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ - اعلام کرد : «ابراهیم» با صدور قرار قانونی بازداشت شده و تلاش برای افشای سایر جرم های احتمالی اش ادامه دارد.

0 نظرهای شما: