ماجرای سانحه توپولف در مشهد/

ماجرای سانحه توپولف در مشهد
توپولف پس از خروج مسافران آتش گرفت
(خبرگزاری مهر)






مداوای سرپایی مسافران هواپیمای توپولف شرکت هواپیمایی تابان به شماره پرواز 6437 پس از فرود اضطراری در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد و تخلیه کلیه مسافران ظرف مدت 60 ثانیه، آتش گرفت.
مسافران این پرواز پس از مداوای سرپایی در یکی از بیمارستانهای مشهد هم‌اکنون مرخص شده‌اند. به گزارش خبرنگار مهر، هواپیمای توپولف شرکت هواپیمای تابان دیشب ساعت 22 و 10 دقیقه از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس به پرواز درآمد که به دلیل شرایط بد جوی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد، ساعت 35 دقیقه بامداد مجبور به فرود در فرودگاه اصفهان شد.
در ادامه این هواپیما که ساعت 5 و 35 دقیقه صبح امروز فرودگاه اصفهان را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده بود، در هنگام فرود دید کافی نداشت و به دلیل وجود یک بیمار درهواپیما که در وضعیت اضطراری قرار داشت، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مشهد شد.
گزارشهای رسیده نشان می دهد کلیه مسافران پرواز 6437 ظرف مدت 60 ثانیه از هواپیما خارج شدند که بلافاصله پس از خروج مسافران، هواپیما آتش گرفت. استاندارد خروج مسافران در مواقع اضطراری 90 ثانیه گزارش شده است.
همچنین از مشهد خبر می رسد که مسافران این پرواز به صورت سرپایی در یکی از بیمارستانهای مشهد تحت مداوا قرار گرفته اند و هم اکنون نیز مرخص شده اند.
هواپیمای توپولف شرکت هواپیمایی تابان از نوع توپولف 154 بوده و 156 مسافر به همراه داشته است.
در این باره همچنین:

0 نظرهای شما: