خوشه‌بندي خانوار شما امکان‌پذير نيست

پاسخ مركز آمار به 160هزار خانوار
خوشه‌بندي خانوار شما امکان‌پذير نيست
1388/11/07 01-27-2010 15:18:39 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اقتصاد
برخي افراد در فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي خانوار نام يا کد ملي خود را به درستي درج نکرده‌اند که بايد ارديبهشت سال آينده آن را اصلاح کنند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، برخي مردم با ارسال پيامک به مرکز آمار ايران براي اطلاع از وضعيت خوشه درآمدي خود، اين پيام را دريافت مي‌کنند که "خوشه‌بندي خانوار شما امکان‌پذير نيست."
بنابر اعلام مرکز آمار، دريافت اين پيامک دو علت دارد: يکي اين که احتمالا سرپرست خانوار متعلق به نيروهاي نظامي است، که لازم به ذکر است نحوه توزيع يارانه‌ نقدي ميان نيروهاي نظامي از طريق ستاد کل مشترک نيروهاي مسلح صورت خواهد گرفت و اين افراد نبايد به مرکز آمار مراجعه کنند.
دليل دوم در دريافت پيامک "خوشه‌بندي خانوار شما امکان‌پذير نيست"، اين است که فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي خانواري که اين افراد پر کرده‌اند، داراي مشکل هويتي است. يعني مثلا فرد نام خود را با غلط املايي نوشته که با کد ملي وي مطابق نيست يا اين که اعداد کد ملي را درست ننوشته است.
حدود 160هزار خانوار دچار چنين مشکلي هستند که اين افراد بايد ارديبهشت ماه سال آينده با در اختيار داشتن مدارک، با مراجعه به پايگاه‌هاي مرکز آمار در سراسر کشور، اين مشکل را رفع کنند.

0 نظرهای شما: