شهرداري تهران در ساخت تونل توحيد ركورد زد

قاليباف در حاشيه مراسم افتتاح تونل توحيد:
شهرداري تهران در ساخت تونل توحيد ركورد زد
خبرگزاري فارس:
شهردار تهران گفت: تونل توحيد در قياس با ساير
كشورها يكي از بزرگترين پروژه‌هاي شهري است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس محمد باقر قاليباف امروز قبل از افتتاح رسمي تونل توحيد توسط مردم، در جمع خبرنگاران درباره آثار اجتماعي تونل توحيد گفت: از زماني كه در شهر تهران زندگي مي‌كنم و امروز نيز در سمت شهردار تهران هستم مهمترين دغدغه مردم ترافيك و آلودگي هواست.
گفته قاليباف يكي از بزرگترين وظايف شهرداري تهران و شوراي اسلامي شهر تهران رفع مشكلات شهروندان است. وي با اشاره به اينكه يكي از مشكلات در تهران ترافيك است، افزود: توسعه زيرساخت‌ها در زمينه حمل و نقل عمومي يكي از اقدامات مهم براي رفع مشكل ترافيك است. شهردار تهران اضافه كرد: تونل توحيد مي‌تواند مشكلات روحي و رواني كه به مردم از طريق ترافيك وارد مي‌شود را برطرف كند.
اليباف با اشاره به اينكه ترافيك خيابان جمهوري، زنجان، ميدان توحيد بسيار زياد است، گفت: با افتتاح تونل توحيد اين گره كور ترافيكي برطرف مي‌شد. به اعتقاد شهردار تهران تونل توحيد از آلودگي صوتي و هوا كاسته و همچنين صرفه‌جويي وقت را براي شهروندان به دنبال دارد
قاليباف با اشاره به اينكه در طراحي تونل توحيد با دهانه 35 متر و جنس زميني كه در اين محدوده به دليل قنات‌ها وجود دارد مشكلات زيادي در ساخت اين تونل داشتيم، گفت: اما خوشبختانه اين تونل امروز آماده بهره‌برداري است. به اعتقاد قاليباف تونل توحيد فراز و نشيب نداشت، فراز و نشيب به خاطر حساس بودن موضوع بود و اينكه تجربه عمراني اينچنيني وجود نداشت. وي افزود: تونل توحيد در بعد زمان و كيفيت ركورد زده است.
به اعتقاد شهردار تهران اين ركورد را نبايد با كارهاي گذشته مقايسه كرد. قاليباف با بيان اينكه هر اتفاقي كه در كشور رخ مي‌دهد با قبل از انقلاب مقايسه مي‌كنيم گفت: نبايد اين گونه باشد، هر اتفاقي كه رخ مي‌دهد را بايد با ساير كشورها مقايسه كنيم. قاليباف تاكيد كرد: تونل توحيد در قياس با ساير كشورها يكي از بزرگترين پروژه‌ها است.

0 نظرهای شما: