20 کشته یا زخمی در برخورد اتوبوس ایرانی به تریلی ترکیه ای

20 کشته یا زخمی در برخورد اتوبوس ایرانی به تریلی ترکیه ای
ایسکانیوز : دست کم دو مسافر بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس
ایرانی به تریلی ترکیه ای کشته و 18 نفر زخمی شدند.

به گزارش دریافتی گروه حوادث ایسکانیوز : بامداد پنجشنبه اتوبوس حامل ده ها مسافر ایرانی به نزدیکی مرز گوربولاغ - نقطه مقابل مرز بازرگان - رسیده بود که ناگهان به یک تریلی خورد و واژگون شد.به دنبال این رخداد دلخراش ، دست کم دو هموطن در دم کشته و 18 زخمی به بیمارستان های «آغری» و «دوغوبایزیت» فرستاده شدند.
کارشناسان در حالی سرگرم بررسی علت اصلی بروز این رخداد هستند که گفته می شود راننده خواب آلود بود.حال آسیب دیدگان رضایت بخش اعلام شده است.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، اتوبوس ایرانی ، حامل زائرانی بود که از سوریه به ایران برمی گشتند.بامداد 26 دی 88 نیز اتوبوس حامل ده ها مسافر ایرانی به شماره انتظامی IR39874 در نزدیکی شهر «سیواس» ترکیه به یک تریلی خورد.
در آن رخداد ، هر دو راننده خودروهای باری و مسافربری جان باختند و 14 مسافر زخمی شدند.همچنین نیمه شب 21 اسفند 1387 اتوبوس حامل 45 مسافر ایرانی از مرز «سرو» وارد ترکیه شده بود که در 10 کیلومتری شهرستان «بایکان» استان «سییرت» منحرف شد و درون دره افتاد.در پی آن رخداد 25 هموطن زخمی و به بیمارستان مرکزی «سییرت» فرستاده شدند.
18 شهریور 87 هم دست کم 16 ایرانی بر اثر واژگونی خودروی جمعی در یکی از بزرگراه های «دوغوبایزید» آناتولی شرقی ترکیه ، قربانی شدند.


0 نظرهای شما: