سازمان هواشناسي كشور خبر داد:

سازمان هواشناسي كشور خبر داد:
ادامه بارش برف در شهرهاي شمالي استان تهران
1388/11/05 01-25-2010 15:15:00 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - محيط زيست
سازمان هواشناسي كشور از ادامه بارش برف در شهرهاي شمالي استان تهران خبر داد
به گزارش خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نقشه‌هاي هواشناسي و تصاوير ماهواره بيانگر بارش در نيمه غربي كشور است كه بتدريج كل نيمه شمالي، نواحي مركزي و بخش‌هايي از شمال شرق كشور نيز بارندگي، وزش باد و كاهش دما رخ خواهد داد كه بارش در مناطق سردسير و مرتفع به صورت برف و در مناطق جنوبي تر با رعد و برق همراه خواهد بود.
بر اين اساس بارش در غرب و دامنه‌هاي زاگرس از شدت بيشتري برخوردار است و از شامگاه دوشنبه با نفوذ توده‌ هواي سرد در نيمه شمالي كشور، بارش بر روي سواحل شمالي كشور تشديد شده و درياي خزر توفاني خواهد شد.
در روز سه‌شنبه در جنوب غرب و جنوب بارش قطع و از ميزان ابرها كاسته شده و بارش‌ها در نيمه شمالي و شرقي كشور متمركز مي‌شود و در نيمه غربي كشور كاهش قابل ملاحظه دما رخ خواهد داد. در روز چهارشنبه نيز نوار شرقي كشور و سواحل شمالي بارش خواهد داشت.
به گزارش ايسنا، بر اين اساس سازمان هواشناسي كشور در روز سه‌شنبه آسمان تهران را نيمه‌ابري تا ابري همراه با بارش باران در شهرهاي شمالي بارش برف پيش‌بيني كرد كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به صفر و 8 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.
همچنين در روز چهارشنبه آسمان تهران كمي ابري تا نيمه‌ابري در ارتفاعات با بارش پراكنده خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 2 درجه زير صفر و 6 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.

0 نظرهای شما: