*قطعي اينترنت و مشتركان*


*قطعي اينترنت و مشتركان*

يك مدير شركت اينترنتي: هر دو ماه حدود 10 ميليون تومان بابت هزينه اينترنت

پرداخت مي‌كنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات
به گفته يك مدير شركت اينترنتي، بيشترين قطعي اينترنت و ارتباطات را در زمان قطعي فيبر نوري و يا قطعي مراكز مخابراتي شاهديم.
بهداد كلانتري در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: ما به عنوان يك شركت ISP اينترنت خود را مستقيما از مخابرات نمي‌گيريم بلكه از شركت ICP دريافت مي‌كنيم بنابراين طرف حساب‌ ما ICPهاهستند.
وي اظهار كرد: ما هر دو ماه يك بار در حدود 10 ميليون تومان بابت هزينه اينترنت پرداخت مي‌كنيم اما در زمان قطعي و بابت خسارتي كه به ما وارد مي‌شود هزينه‌اي دريافت نمي‌كنيم.
كلانتري در ادامه ابراز كرد: براساس SLA و موافقت‌نامه‌اي كه با مخابرات و مشتريان خود داريم در زمان وارد آمدن خسارت ما بايد خسارت دريافت كنيم و به مشتريان خود نيز خسارت بپردازيم،اما اين خسارت را براساس اصل مشتري مداري و رضايت مشتريانمان به آن‌ها پرداخت مي‌كنيم در حالي كه تا به حال و با درخواست‌ها و پي‌گيري‌هايي كه كرديم خسارتي به شركت‌هاي ISP پرداخت‌ نشده است و شركت‌هاي ICP نيز ندادن خسارت توسط مخابرات را دليل نپرداختن خسارت خود به شركت‌هاي ISP عنوان مي‌كنند.


0 نظرهای شما: