يک عضو کميسيون عمران :شرکت‌هاى هواپيمايى ايمنى را فداى پول مى‌کنند

تعداد حوادث ناشى از استفاده هواپيماى توپولوف در کشور ما سه برابر دنياست و اين نشان مى‌دهد يا اين هواپيما با آب و هواى کشورمان سازگار نيست، يا اينکه خلبانان ايرانى در پرواز با آنها تبحر ندارند.

روزنامه اقتصاد - يک عضو کميسيون عمران مجلس شوراى اسلامی، با بيان اين‌که به دليل وجود تحريم عليه کشورمان ممکن است نتوانيم هواپيماهاى خوب تهيه کنيم، گفت: قيمت بليط هواپيما در کشور ما يارانه‌اى است و به همين دليل شرکت‌ها، هواپيماهاى دست دوم غيراستاندارد کار کرده را در خطوط خود استفاده مى‌کنند.

ابوالقاسم رحمانى در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب تصريح کرد: در چنين حالتى چون شرکت هواپيمايى پول کمترى مى‌گيرد، ايمنى را فداى پول مى‌کند.وى با اشاره به اين‌که بايد قبول کرد تعداد حوادث هوايى در کشور ما خيلى بيشتر از ديگر کشورهاست، افزود: روزنامه اقتصاد - يک عضو کميسيون عمران مجلس شوراى اسلامی، با بيان اين‌که به دليل وجود تحريم عليه کشورمان ممکن است نتوانيم هواپيماهاى خوب تهيه کنيم، گفت: قيمت بليط هواپيما در کشور ما يارانه‌اى است و به همين دليل شرکت‌ها، هواپيماهاى دست دوم غيراستاندارد کار کرده را در خطوط خود استفاده مى‌کنند.
ابوالقاسم رحمانى در گفت‌وگو با اايسنا، با بيان اين مطلب تصريح کرد: در چنين حالتى چون شرکت هواپيمايى پول کمترى مى‌گيرد، ايمنى را فداى پول مى‌کند.
وى با اشاره به اين‌که بايد قبول کرد تعداد حوادث هوايى در کشور ما خيلى بيشتر از ديگر کشورهاست، افزود: تعداد حوادث ناشى از استفاده هواپيماى توپولوف در کشور ما سه برابر دنياست و اين نشان مى‌دهد يا اين هواپيما با آب و هواى کشورمان سازگار نيست، يا اينکه خلبانان ايرانى در پرواز با آنها تبحر ندارند. نماينده‌ مردم اقليد ، با اشاره به اين‌که در حال حاضر کسى کنترل نمى‌کند که هواپيماهاى شرکت‌هاى هوايى از چه نوعى و با چه استانداردى است، گفت: يک شرکت، هواپيمايى از بلوک شرق که درجه دو يا سه است و 20 سال کار کرده را مى‌خرد و آن را استفاده مى‌کند که در نهايت به چنين اتفاقاتى منجر مى‌شود. س
.
نماينده‌ مردم اقليد ، با اشاره به اين‌که در حال حاضر کسى کنترل نمى‌کند که هواپيماهاى شرکت‌هاى هوايى از چه نوعى و با چه استانداردى است، گفت: يک شرکت، هواپيمايى از بلوک شرق که درجه دو يا سه است و 20 سال کار کرده را مى‌خرد و آن را استفاده مى‌کند که در نهايت به چنين اتفاقاتى منجر مى‌شود. س

0 نظرهای شما: