رئيس ستادكل نيروهاي مسلح:


رئيس ستادكل نيروهاي مسلح:


دولت دهم با قوت و اقتدار از ميان نيروهاي ارزشي
شكل بگيرد

خبرگزاري موج - سرلشكر فيروزآبادي گفت: همه بايد كمك كنيم تا دولت دهم با قوت و اقتدار از بين نيروهاي متعهد و متخصص و ارزشي شكل بگيرد.
به گزارش موج به نقل از معاونت فرهنگي ستادكل نيروهاي مسلح، سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي در جلسه راهبردي جمعي از فرماندهان نيروهاي مسلح گفت: خوشبختانه قانون اساسي مترقي جمهوري اسلامي ايران، اركان مستحكم و كارآمدي را براي اداره‌ كشور فراهم نموده است و اين اركان، باتجربيات دوره 30 ساله انقلاب، بسيار مجرب و آبديده شده‌اند.
وي افزود: امروز همه بايد كمك كنيم تا دولت دهم با قوت و اقتدار از بين نيروهاي متعهد و متخصص و ارزشي شكل بگيرد و انشاءالله دولت دهم قوي‌تر از دوره قبل به ملت ايران و به ويژه محرومان خدمت كند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام پيرامون عمل به سياست‌هاي مقام معظم رهبري اظهار داشت: اعضاي دولت جديد، بايستي همه به سياست‌هاي رهبري در چشم‌انداز 20 ساله و سياست‌هاي كلي ابلاغي معظم له براي برنامه پنجم متعهد باشند و انتخاب رئيس محترم جمهور و راي اعتماد مجلس شوراي اسلامي نيز بر اين مواضع استوار است.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه كشور با تلاش همگان و مدد از خداي متعال در مسير تحقق اسلام ناب محمدي (ص) به سوي عدالت و پيشرفت، ارتقا خواهد يافت.

0 نظرهای شما: