نتظار مردم از رئیس جمهور انتخاب وزرای کارآمد تر است- - نماینده ارامنه اصفهان


نماينده ارامنه اصفهان و جنوب كشور در گفتگو با فارس:انتظار مردم از رئيس جمهور

انتخاب وزراي كارآمدتر است


خبرگزاري فارس: نماينده ارامنه اصفهان و جنوب كشور گفت: مجلس و مردم انتظار دارند رئيس جمهور در تعيين وزرا به چهره‌ها و كارآمدي‌ها توجه بيشتري داشته باشد.
روبرت بيگلريان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: ما انتظار داريم وزرا نسبت به كابينه نهم و با توجه به تجربه 4 ساله رئيس جمهور كارآمدتر باشند. وي اظهار داشت: اين مسائلي كه در تعويض وزرا و تغيير ساختار‌هاي اداري و دولتي صورت گرفت از حيث سياسي و اداري مشكل آفرين بود ‌و اين در حاليست كه مجلس و مردم انتظار دارند رئيس جمهور در تعيين وزرا به چهره‌ها و كارآمدي‌ها توجه بيشتري داشته باشد كه ديگر اين مشكلات به وجود نيايد و مردم يك نوع تثبيت،‌ استمرار و آرامش در فضاي اداري و دولتي احساس كنند.
نماينده ارامنه اصفهان و جنوب كشور با اشاره به ويژگي‌هاي كليدي كه يك وزير بايد داشته باشد، تصريح كرد: گذشته از ويژگي‌هاي كلي نسبت به هر شخص دولتي يك وزير بايد داراي شايستگي‌هاي سياسي، ‌اخلاقي اجتماعي و ويژگي‌هايي كه جمهوري اسلامي آنان را مي‌پذيرد، باشد.
وي افزود: تخصص، توانايي، مديريت قوي، سازماندهي و اجراي برنامه‌ها از جمله مسائلي در خصوص وزراست كه مجلس و تمام مردم به آن اهميت مي‌دهند و بر روي آن حساس هستند. نماينده ارامنه اصفهان و جنوب كشور با تاكيد بر اينكه انتظار داريم تحولات و قول‌هايي كه دولت و وزرا اعلام مي‌كنند به آنها رسيدگي شود،‌ اظهار داشت: اين قول‌ها بايد عملياتي و با توجه به واقعيت‌ها و توانايي‌هاي جامعه تبيين شوند.
وي افزود: بايد دولت دهم در كنار اين قول‌ها بتواند تيم مديريتي لازم را داشته باشد و ما در يك فضاي آرام و مستمر شاهد اجرايي شدن آنها باشيم. بيگلريان با اشاره به اينكه گذشته از مسائل سياسي ما انتظار يك سري ثبات‌پذيري و آرامش را در سطح كشور نيز داريم، تصريح كرد: آن چيزي كه مهم است اينست كه در حوزه اقتصادي مردم مي‌خواهند شاهد باشند كه امكان فعاليت‌هاي اقتصادي براي بنگاه‌ها و آنان به طور سالم مدنظر باشد.
وي خاطرنشان كرد: بايد يك فضاي اطمينان بخش از حيث سرمايه‌گذاري و اشتغالزايي در سطح كشور فراهم شود. نماينده ارامنه اصفهان و جنوب كشور با تاكيد بر اينكه مردم، اقتصاد و جامعه بخش زيادي از مسئوليت‌هايي خود را مي توانند انجام دهند، تصريح كرد: وظيفه دولت اينست كه بايد بتواند فضاي لازم را براي اينگونه فعاليت‌ها ايجاد كند.
بيگلريان با اشاره به اينكه دولت دهم بايد عملياتي‌تر به مسائل نگاه كند، اظهار داشت: دولت به جز در برنامه‌هاي محوري و راهبردهاي اصلي بايد فضا را به دست مردم بدهد و اين عمل مي‌تواند يك حس مشاركت بين مردم و دولت ايجاد كند. وي به اقدامات دولت نهم در خصوص ارامنه اشاره كرد و افزود: در بدو امر اقدامات و فعاليت‌هاي دولت نهم براي ارامنه جاي تشكر دارد و اين به ديد رئيس جمهور و برخي از مسئولين برمي‌گردد و اين در حاليست كه بحث اصلي اين مسئله به ديدگاه مثبت كلي نظام به ارامنه و اقليت‌هاي مذهبي باز مي‌گردد.
وي خاطرنشان كرد: دولت نهم در بسياري از مسائل بسيار مثبت برخورد كرد و اگر مشكلات و مسائلي نيز وجود داشت و ما رجوع مي‌كرديم به خصوص در مباحث اداري مسئولان دولت نهم با دلسوزي و دقت نظر به حل اين مسائل اهتمام مي‌‌ورزيدند. نماينده ارامنه اصفهان و جنوب كشور با اشاره به اينكه اين نگاه مثبت بايد دولت دهم نيز استمرار پيدا كند، تصريح كرد: ما در بخش‌هايي از حوزه هاي آموزش و پرورش و حوزه‌هاي اداري مشكلاتي داريم كه نگاه قوه مجريه حل اين مشكلات كمك شاياني مي‌كند. وي اضافه كرد: ما انظتار داريم در حوزه‌هاي اداري و اجتماعي مانند استخدام معلمين در آموزش و پرورش و اينچنين مواردي شايد تسريع و روال‌مندتر شدن امور باشيم و اين امور با دقت نظر و به طور اداري و فارق از فشارهاي جنبي انجام شود.

0 نظرهای شما: