بازخواني جعبه‌ (FDR) سالم هواپيما توپولوف آغاز شد

معاون وزير راه و ترابري در گفت‌وگو با فارس‌:بازخواني جعبه‌ (FDR) سالم هواپيما توپولوف آغاز شد


خبرگزاري فارس: معاون وزير راه و ترابري از آغاز بازخواني جعبه‌ (FDR) سالم هواپيما توپولوف در صبح امروز خبر داد.
احمد مجيدي رئيس كارگروه ويژه بررسي سقوط هواپيماي توپولف در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» با بيان اينكه در جستجوهاي قبلي 3 جعبه سياه هواپيما (FDR)، يك جعبه كاملأ سالم، يك جعبه ديگر با صدمات بسيار زياد و از جعبه سوم نيز مقداري نوار يافت شده بود، گفت: سرانجام روز گذشته با همت و تلاش كارشناسان هواپيماي كشور جعبه سياه (FDR) هواپيما آماده بازخواني جهت يافتن سرنخي براي كشف علت سقوط هواپيماي توپولوف شد.
وي با بيان اينكه بازخواني جعبه‌ (FDR) سالم هواپيما توپولوف با حضور كارشناسان روسي آغاز شده است، اظهار داشت: جعبه‌هاي‌ (FDR) وظيفه ثبت 120 حركت پاياني هواپيما را به عهده دارند و با بازخواني اين جعبه‌ها مي‌توان به علت وقوع سانحه سقوط پي برد.
مجيدي خاطر‌نشان كرد: در حال حاضر كميسيون بررسي سوانح سازمان هواپيماي كشور و كارشناسان روسي درحال بازخواني جعبه‌ (FDR) سالم هواپيماي توپولوف هستند و تا اعلام نظر قطعي آنها نمي‌توان هيچ نظري را اعلام كرد.
توضیح عکس: آنچه را که در عکس مشاهده می کنید بقایای لباسی است که یکی از قربانیان برای شرکت در عروسی فرزندش در ارمنستان به همراه می برد. او هرگز نتوانست این لباس را بر تن کند
...
photo By: DPTNEWS - (V.D.)

0 نظرهای شما: