متن حكم انتصاب مشايي به سمت معاون اول رئيس جمهور


متن حكم انتصاب مشايي به سمت معاون اول رئيس جمهور



خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور كشورمان طي حكمي «اسفنديار رحيم مشايي» را به سمت معاون اول رئيس‌جمهور منصوب كرد

.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان طي حكمي «اسفنديار رحيم مشايي» را به سمت معاون اول رئيس‌جمهور منصوب كرد.
متن حكم محمود احمدي‌نژاد بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم برادر ارجمند جناب آقاي مهندس اسفنديار رحيم مشايي جمهوري اسلامي برآمده از ايمان و مجاهدت بي‌نظير و عواطف پاك ملت بزرگي است كه آوازه فرهنگ، تمدن و آرمان‌خواهي او، سراسر تاريخ را آكنده است. صدها هزار قامت بلند از بهترين‌ها بر خاك افتاده‌اند تا پرچم سرافرازي ديار راستان همواره در اهتزاز بماند.
صداقت، شور و شعور، صفا و صميميت، همدلي و هم داستاني، وفاي به عهد و اعتقاد عميق به يكتاپرستي و عدالت از ويژگي‌هاي برجسته مردم سرزمين ايران از هر قوم، قبيله و مذهب است. عشق الهي به پيامبر عظيم الشأن اسلام (صل الله عليه و آله و سلم)، اهل بيت گرامي ايشان (عليهم السلام) و خط ولايت و امامت در صفات هر ايراني موج مي‌زند و در زواياي زندگي فردي و اجتماعي او ريشه دوانيده است.
دلبستگي به ايران و تعهدي مقدس و ملي براي عزت و آبادي كشور و برقراري صلح و عدالت واقعي در جهان، در اعماق روح و روان هر ايراني به وديعت نهاده شده است. با الطاف بيكران الهي و عنايات ويژه حضرت وليعصر(عج) و در پاسخ به دعوت رهبري گرانقدر، انتخابات رياست جمهوري دهم با حضور قريب 40 ميليون انسان مؤمن، آگاه و نجيب، فصل جديدي از حيات پر افتخار در برابر ايرانيان و دريچه‌هاي اميد فراواني در برابر ملت‌هاي حق طلب و عدالت جو گشوده است.
به فضل الهي دوران جديد، دوراني سرشار از اميد و مجاهدت در راه آرمان‌هاي الهي، خدمتگزاري برتر و بالاتر به مردم و پيروزي‌هاي بزرگتر براي ملت خداجو و بشارت‌دهنده فردايي درخشان، براي بشريت امروز خواهد بود. عصر، عصر ظهور است و جهان به سرعت براي مطالبه پاكي و عدالت و برقراري همه خوبي‌ها و زيبايي‌ها تحت حاكميت انسان كامل آماده مي‌شود و مسئوليت ملت سرافراز ايران مسئوليتي ممتاز و سرشار از افتخار است.
دولتِ برآمده از آراء توده‌هاي ميليونيِ مردم، قدرشناسِ عطايا و فرصت‌هاي الهي خواهد بود و در شكرگزاري جهت خدمت، همه توان خود را به كار مي‌گيرد و لحظه‌اي از كار و تلاش سازنده فروگذار نخواهد كرد. اينجانب جنابعالي را انساني خودساخته و مؤمن، دلباخته حضرت صاحب الزمان (عج) و با تعهدي آگاهانه و عميق به خط نوراني ولايت و مباني جمهوري اسلامي و خدمتگزاري توانمند و صديق به ملت الهي و عزيز ايران مي‌شناسم و طبق اصل 124 قانون اساسي به سمت معاون اول رئيس‌جمهور برمي‌گزينم.
اميدوارم همچون گذشته با توسل بر خدا و توسل به حضرت امام عصر(عج) و عشق عميق به ايران با تواني مضاعف به اهداف بلند ايران اسلامي موفق و سربلند باشيد. رجاء واثق دارم همكاران خوبم در دولت، با هماهنگي و همدلي، شما را در انجام مأموريت‌ها ياري خواهند كرد. از تلاش هاي مخلصانه و صادقانه برادر عزيزم جناب آقاي دكتر پرويز داوودي كه قريب چهار سال با تمام وجود و فداكارانه دولت اسلامي را ياري دادند صميمانه سپاسگزارم و اميدوارم در سنگرهاي جديد همچنان منشأ خدمات برجسته و ماندگار باشند

0 نظرهای شما: