سانحه هوايي كاسپين با حضور وزير راه در كميسيون عمران بررسي شد


سانحه هوايي كاسپين با حضور وزير راه در كميسيون عمران بررسي شد


خبرگزاري فارس: عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه روز گذشته اين كميسيون گفت: سانحه هوايي كاسپين با حضور حميد بهبهاني وزير راه و ترابري در كميسيون بررسي شد.
محمدرضا حسين نژاد نماينده مردم شيروان و عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس با اشاره به جلسه روز گذشته اين كميسيون اظهار داشت: در جلسه روز گذشته مقرر شد تا مسئولان ناوگان هوايي كشور و وزارت راه و ترابري در خصوص دو حادثه اخير مربوط به سانحه سقوط هواپيما كه در مشهد و قزوين رخ داد گزارشي را به صورت مكتوب به كميسيون ارائه دهند تا مشخص شود كه به هر حال علت حادثه چه بوده است و تا حدودي از كلي‌گويي خارج شوند و به صورت كاملاً روشن موضوع را مطرح كنند.
وي ادامه داد: مقرر شد ناوگان هوايي كشور اطلاعات را به طور دقيق در اختيار مردم قرار دهد تا مردم در جريان همه مسائل قرار گيرند و اينكه اگر مشكلاتي در ناوگان هوايي كشور وجود دارد مانند نوسازي ناوگان و يا موانعي كه ممكن است وجود داشته باشد اين موانع را به طور شفاف در اختيار اعضاي كميسيون عمران قرار دهند تا مجلس بتواند از آنها دفاع كند با توجه به اينكه كميسيون عمران نيز يك كميسيون تخصصي در خصوص اين مسئله است.
عضو كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه حميد بهبهاني وزير راه در جلسه روز گذشته حاضر شد، ابراز داشت: به دليل كمبود وقت و طولاني شدن جلسه كميسيون عمران با وزير راه دستور كار بعدي كميسيون كه حضور فتاح وزير نيرو در كميسيون و پاسخ وي به سؤالات تعدادي از نمايندگان بود به جلسه بعدي كميسيون موكول شد.
وي با بيان اينكه اطلاعات نوار CDR به طور كامل بازخواني نشده است، تصريح كرد: تنها 9 متر از 30 متر اين نوار را مسئولان بازخواني كرده‌اند كه مقرر شد يكشنبه آينده حميد بهبهاني وزير راه و ترابري با حضور در كميسيون عمران اطلاعات دقيق‌تري را در اختيار اعضاي كميسيون قرار دهد. حسين نژاد در پايان عنوان كرد: تأكيد اعضاي كميسيون عمران بر اين بود كه براي جلوگيري از اين حوادث راهكارهايي ارائه شود تا در آينده شاهد اتفاقات اين چنيني نباشيم. ا

0 نظرهای شما: