تيمي درزمينه انتخاب وزرا وجود ندارد


رسايي در گفت‌وگو با ايسنا

تيمي درزمينه انتخاب وزرا وجود ندارد رييس جمهور به صورت مستقل در مورد وزرا تصميم خواهند گرفت


1388/04/24


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: مجلس
حجت‌الاسلام و المسلمين رسايي مطالب مطرح شده در ارتباط با تشكيل كميته‌اي از سوي رييس‌جمهور براي پيشنهاد وزراء و عضويتش در اين كميته گفت: چنين موضوعي صحت ندارد و تا آنجا كه من اطلاع دارم چنين كميته‌اي نيز تشكيل نشده است و رييس‌جمهور در مورد انتخاب وزراء ساز و كاري را مشخص و تبيين كرده است.
اين نماينده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ با اشاره به گمانه‌زني‌هايي كه در برخي از رسانه‌ها در مورد كابينه دهم منتشر مي‌شود، تصريح كرد: قريب به اتفاق اين گمانه‌زني‌ها واقعيت ندارد و بعضا اين گمانه‌زني‌ها با اهداف خاصي نيز صورت مي‌گيرد.
رسايي با اشاره به اين كه مطرح كردن چنين مباحثي در حالي كه هنوز مراسم تنفيذ و تحليف برگزار نشده،‌ درست نيست، اظهارداشت: اگر رسانه‌ها به دنبال هدف اصلي خود يعني اطلاع‌رساني دقيق هستند، نبايد سراغ گمانه‌زني‌هايي بروند و مطالبي را مطرح كنند كه درست نيست. گرچه همانطور كه اشاره شد برخي از اين گمانه‌زني‌ها با هدف خاصي صورت مي‌گيرد و برخي از افراد سعي دارند كه تيم و گروه خود را در اين گمانه‌زني‌ها مطرح كنند و سر زبان‌ها بيندازند.
وي با بيان اين‌كه تا آنجا كه من اطلاع دارم آقاي احمدي‌نژاد پيشنهادات و مشورت‌هايي كه با وي صورت مي‌گيرد را بررسي مي‌كند، گفت: آقاي احمدي‌نژاد چهار سال رييس‌جمهور بوده است و شخصيت‌ها و افراد را مي‌شناسد و در مورد انتخاب وزراء نيز خود مطرح كرده است كه افراد پيشنهادات‌شان را مطرح كنند ، اما ايشان به صورت مستقل تصميم خواهند گرفت.
رسايي گفت: تا آنجايي كه من اطلاع دارم تيمي در اين زمينه وجود ندارد و آقاي احمدي‌نژاد در يك پروسه‌ي زماني تصميم خود را در مورد كابينه اتخاذ مي‌كند.
اين نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد:به غير از نمايندگاني كه در برخي سايت‌ها و نشريات از آنها نامبرده شده، ساير نمايندگان مجلس نيز در صورت تمايل نظرات خود را در مورد اعضاي كابينه ارسال كرده‌اند و اين موضوع تنها اختصاص به بنده و آقاي زارعي ندارد.
وي تحليل‌هايي كه صبح امروز به تعبير وي در برخي نشريات شكست‌خورده در انتخابات درج شده است را بيشتر با هدف ايجاد اختلاف بين مجلس و دولت عنوان كرد و گفت: به لطف الهي اين شيطنت‌ها تاثيري در روابط مجلس و دولت نخواهد داشت.

0 نظرهای شما: