محل سقوط هواپیمای مسافربری در اطراف قزوین

اجساد قربانيان حادثه سقوط هواپيماي توپولوف متلاشي شده‌اند




خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين گفت: هواپيماي توپولوف با شماره پرواز 7908 به طور كامل منهدم شده و جنازه‌ها نيز متلاشي و نابود شده‌اند.

سرهنگ مسعود جعفري‌نسب فرمانده انتظامي استان قزوين در گفتگو با خبرنگار انتظامي فارس افزود: هواپيما سقوط كرده و به طور كامل منهدم شده و جنازه‌ها به طور كامل نابود شده‌اند. وي گفت: تمامي مسافران اين هواپيما كشته شدند. به گزارش فارس، صبح امروز يك فروند هواپيماي مسافربري شركت كاسپين به شماره پرواز 7908 در مسير هوايي تهران ـ ايروان 16 دقيقه پس از برخاستن از فرودگاه بين‌المللي امام خميني در حوالي شهر قزوين دچار سانحه شد و سقوط كرد و تمامي 168 مسافر آن كشته شدند.

رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمرنيروهاي امدادي در محل سقوط هواپيما مستقر هستند


خبرگزاري فارس: رئيس امداد و نجات هلال احمر كشور از استقرار نيروهاي امدادي هلال احمر در محل سقوط هواپيماي مسافربري در قزوين خبر داد.
احمد اسفندياري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به سقوط هواپيماي توپولف شركت هواپيمايي كاسپين كه در شهرستان قزوين رخ داده است، گفت: جمعيت هلال احمر قزوين در پي اطلاع پيدا كردن از اين حادثه جهت جمع‌آوري اجساد در محل مستقر شده‌اند. بنابراين گزارش، اين هواپيما 16 دقيقه پس از برخاستن از فرودگاه بين‌المللي حضرت امام خميني (ره) و در ساعت 11 و 33 دقيقه دچار سانحه شد.

تمامي 168 سرنشين هواپيماي توپولوف جان باختند

خبرگزاري فارس: هواپيماي مسافربري كه در قزوين سقوط كرده است از فرودگاه امام خميني (ره) راهي ايروان بوده است و 168 نفر سرنشين آن كشته شده‌اند.
يك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: هواپيماي مسافربري كه در قزوين سقوط كرده است از فرودگاه امام خميني (ره) در تهران راهي ايروان در ارمنستان بوده است. به گفته وي اين هواپيما از نوع توپولوف و با شماره پرواز 7908 بوده است. سرهنگ مسعود جعفري نسب، فرمانده نيروي انتظامي قزوين نيز در اين باره به خبرنگار فارس گفت: اين هواپيما در اطراف قزوين سقوط كرده و تمام مسافران آن كشته شده‌اند. سرهنگ جعفري نسب گفت: اين هواپيما 16 دقيقه پس از برخاستن از فرودگاه بين‌المللي حضرت امام خميني (ره) و در ساعت 11 و 33 دقيقه دچار سانحه شده است و در حال حاضر نيروهاي امدادي در محل مستقر شده‌اند. انتهاي پيام/ر

سرپرست پليس فرودگاه‌هاي كشور در گفت‌وگو با فارس
جست‌وجو براي يافتن جعبه سياه هواپيماي توپولوف آغاز شد



خبرگزاري فارس: سرپرست پليس فرودگاه‌هاي كشور گفت: تلاش‌ها براي يافتن جعبه سياه هواپيماي توپولوف سقوط كرده، آغاز شد..
سرهنگ حسين ايازنيا در گفت‌‌وگو با خبرنگار انتظامي فارس افزود: در حال حاضر نيروهاي امنيتي و انتظامي دسترسي به محدوده سقوط هواپيما را محدود كرده‌اند تا جعبه سياه هواپيما پيدا شود. سرهنگ ايازنيا گفت:‌ پس از بررسي جعبه سياه هواپيما، علت اصلي حادثه سقوط هواپيما مشخص خواهد شد.


سقوط هواپیما

با شماره پرواز شماره 7908 و 153 مسافر

هواپیمای توپولوف کاسپین

محل سقوط هواپیمای مسافربری در اطراف قزوین

هواپیمای یاد شده در 12 کیلومتری جنوب قزوین بین منطقه فارسیان و جنت آباد

دربخش مرکزی قزوین سقوط کرده است.


مهر: یک فروند هواپیما در حاشیه شهر قزوین سقوط کرد.
هواپیمای یاد شده در 12 کیلومتری جنوب قزوین بین منطقه فارسیان و جنت آباد دربخش مرکزی قزوین سقوط کرده است.
خبر اعلام شده در حالی به اطلاع خبرنگاران رسید که در میانه یک جلسه رسمی در استانداری ناگهان همه مسئولان به صحبت پرداخته و جلسه از رسمیت افتاد و سپس مسئولان خبر از سقوط یک هواپیما دادند.
برخی مسئولان حاضر در این جلسه و نیز برخی منابع محلی نوع هواپیما را مسافربری و متعلق به شرکت کاسپین اعلام کردند.
این موضوع و نوع و تعداد دقیق حادثه دیدگان هنوز تائید نشده است و خبرنگار مهر ضمن اعزام به محل حادثه اخبار تکمیلی را پیگیری خواهد کرد.نظرات کاربران


سقوط هواپيماي مسافربري در مسير تهران - ايروان

داخلی- همشهری آنلاین:سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري گفت: در ساعت 11 و 33 دقيقه صبح چهارشنبه 24 تیر يک فروند هواپيماي مسافربري در مسير تهران - ايروان متعلق به شرکت هواپيمايي کاسپين به شماره پرواز 7908 دچار سانحه شد.
"رضا جعفرزاده " روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا گفت: اين هواپيما 16 دقيقه پس از برخاستن از فرودگاه بين المللي حضرت امام خميني (ره) در منطقه روستاي جنت آباد استان قزوين دچار سانحه شد.
وي افزود: گروه بررسي سانحه سازمان هواپيمايي کشوري به محض اطلاع از اين حادثه براي بررسي به منطقه اعزام شدند.
سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري ارايه اطلاعات بيشتر از اين موضوع را موکول به تاييد کارشناسي تيم بررسي سانحه سازمان هواپيمايي کشور کرد.




تمامي 168 سرنشين هواپيماي توپولوف كشته شده‌اند



خبرگزاري فارس: هواپيماي مسافربري كه در قزوين سقوط كرده است از فرودگاه امام خميني (ره) راهي ايروان بوده است و 168 نفر سرنشين آن كشته شده‌اند.
يك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: هواپيماي مسافربري كه در قزوين سقوط كرده است از فرودگاه امام خميني (ره) در تهران راهي ايروان در ارمنستان بوده است. به گفته وي اين هواپيما از نوع توپولوف و با شماره پرواز 7908 بوده است. سرهنگ مسعود جعفري نسب، فرمانده نيروي انتظامي قزوين نيز در اين باره به خبرنگار فارس گفت: اين هواپيما در اطراف قزوين سقوط كرده و تمام مسافران آن كشته شده‌اند. سرهنگ جعفري نسب گفت: اين هواپيما 16 دقيقه پس از برخاستن از فرودگاه بين‌المللي حضرت امام خميني (ره) و در ساعت 11 و 33 دقيقه دچار سانحه شده است و در حال حاضر نيروهاي امدادي محل مستقر شده‌اند.




پيام تسليت احمدي نژاد به مناسبت سانحه سقوط هواپيماي مسافربري



خبرگزاري فارس: رئيس جمهور در پي سقوط هواپيماي مسافربري مسير تهران- ايروان ، پيام تسليتي صادر كرد و به وزير راه و مسوولان ذيربط دستور داد در اسرع وقت علل وقوع اين حادثه را بررسي و گزارش آن را اعلام نمايند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، متن كامل پيام محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان كه به مناسبت سانحه سقوط هواپيماي مسافربري صادر شد به شرح زير است:


بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون


سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپيماي مسافربری و درگذشت جمعي از هموطنان گرامي موجب تاثر شديد و اندوه فراوان شد. اين حادثه جانسز را به محضر بقيه الله الاعظم ارواحنا الفدا، رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه‌اي و خانواده محترم درگذشتگان و عموم مردم كشورمان تسليت مي‌گويم. به وزير محترم راه و ساير مسئولان ذيربط ماموريت داده مي‌شود در اسرع وقت علل وقوع اين حادثه را دقيقا بررسي و گزارش لازم را به اينجانب و ملت شريف ايران اعلام نمايند. از خداوند متعال براي كليه بازماندگان صبر جميل و براي جانباختگان علو درجات و رحمت و مغفرت الهي مسالت مي‌كنم. محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران

1 نظرهای شما:

masis said...

سلام آقاي داوتيان
من يك ايراني ارمني هستم و وبلاگي براي دوستي ايرانيان ارمني و ساير ايرانيان ايجاد نموده ام
اگر افتخار دهيد يكديگر را لينك كنيم
به من اطلاع دهيد
barev paron davetyan
yete tsankanum ek link linenk indzi lur tevek