دشمن راهبرد مهار داخلي را در دهه چهارم دنبال مي‌كند


فرمانده نيروي مقاومت بسيج:


دشمن راهبرد مهار داخلي را در دهه چهارم دنبال

مي‌كند نبايد اجازه بدهيم رسانه‌هاي دشمن افكار

جوانان‌مان را مورد هجمه قرار دهند



سرويس: سياسي 1388/05/24 08-15-2009 17:18:59 8805-12050: كد خبر خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد سرويس: سياسي
فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت: امروز اطاعت رسول خدا در اطاعت از ولايت فقيه است؛ بنابراين اگر امروز كسي ادعا مي‌كند از ولي فقيه تبعيت نمي‌كند، پس رسول خدا را نيز اطاعت نمي‌كند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان- حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طائب، صبح شنبه در سيزدهمين همايش آموزش و كارگاه‌هاي هم‌انديشي مديران و مسئولان رده‌هاي بسيج دانش‌آموزي و فرهنگيان كشور در مشهد با تاكيد بر اين ‌كه اگر مي‌خواهيد در حوزه سياست مورد رحمت خداوند قرار بگيريد، رسول خدا را اطاعت كنيد، به تحليل اتفاقات پس از انتخابات دهم با استناد به آيات قرآن پرداخت.
وي اتفاقات اخير را ايجاد غبار آلودگي خواند و تصريح كرد: شعبه شعبه كردن اهل زمين راهبرد دشمن است. اين‌ها مي‌خواهند مردم را به استضعاف بكشند و حركت‌ها را خونين كنند. دشمن به دنبال به استضعاف كشاندن و به ذلت كشيدن مردم است، اما خداوند وعده حكومت زمين را به مستضعفان داده است.
طائب با يادآوري روزهاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي اظهار كرد: زماني كه انقلاب اسلامي شكل گرفت امام (ره) مردم را بيدار كردند، زماني كه دو قدرت غرب و شرق بر دنيا حكومت مي‌كرد، ايشان شعار" نه غربي، نه شرقي، جمهوري اسلامي" را بيان كردند.
معاون فرمانده كل سپاه در ادامه استفاده از تجزيه‌طلبي و جنگ را راهبرد دشمن براي دو تكه كردن مسلمانان دانست و اظهار كرد: دشمنان در دهه اهل اول انقلاب حركت را خونين كردند و در داخل نيز عده‌اي طمع به قدرت بيروني پيدا كردند؛ چنان‌كه شاهد ريزش بسياري در دهه‌ي اول بوديم.
وي از بني‌صدر، منتظري و سيدمهدي هاشمي به عنوان كساني كه در جريان انقلاب بوده‌اند اما بعد از انقلاب ريزش پيدا كرده اند ياد كرد و گفت: اينها كساني بودند كه نتوانستند حركت امام(ره) را تحمل كنند و از بدنه‌ي انقلاب ريزش پيدا كردند.
طائب افزود: آن زمان دشمن ديد كه نمي‌تواند جلوي انقلاب اسلامي را بگيرد، بنابراين شروع به ساختارشكني كرد و در دهه دوم با تهاجم فرهنگي و سياسي براي عوض كردن رفتار برخي حاكمان و مردم تلاش كرد.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج افزود: دشمن كه مشاهده مي‌كرد در دهه دوم نيز به هدفش نرسيده است تلاش كرد تا گفتمان انقلاب را عوض كند، اما نتوانست و نتيجه اين شد كه خودشان عوض و از اين گفتمان خارج شدند.
وي از مهار بين‌المللي به عنوان راهبرد دشمن در دهه سوم انقلاب ياد كرد و افزود: دشمنان مي‌ديدند فرهنگ انقلاب اسلامي در جهان اسلام هر روز به پيش مي‌رود؛ بنابراين استراتژي امنيت ملي آمريكا را تدوين كردند و به اين نتيجه رسيدند كه اگر بخواهند دهكده‌ي جهاني را به رياست آمريكا داشته باشند بايد به سرعت تلاش كنند و جلوي زمين‌گيرشدن آمريكا و رشد انقلاب اسلامي را بگيرند.
فرمانده بسيج افزود: اينها از سال 1380 فضاي جهان را امنيتي كردند و راهبرد نظامي را در دستور كار قرار دادند اما در مورد جمهوري اسلامي ايران راهبرد مهار بين‌المللي را در دستور داشتند و برنامه‌شان اين بود كه حكومت‌هاي دورتا دور ايران را ساقط كنند و به جاي آن‌ها حكومت‌هاي واگرا با جمهوري اسلامي ايران و عملگرا با آمريكا روي كار بياورند.
طائب هم‌چنين با اشاره به تلاش دشمن براي به انزواكشاندن جمهوري اسلامي ايران اظهار كرد: دشمن براي منزوي كردن و تحريم ايران تلاش بسياري كرد اما نتوانست كاري از پيش ببرد؛ بنابراين راهبرد كشور ما را منطقه‌اي كرد و تصميم گرفت چون موفق به منزوي كردن جمهوري اسلاي نشده است، تاثيرگذاري ايران را در منطقه كاهش دهد.
فرمانده‌ي نيروي مقاومت بسيج تصريح كرد: براي مهار منطقه‌اي ديپلمات‌هاي ايراني را در عراق دستگير و سعي كردند ما را در منطقه متهم كنند، اما مهار منطقه‌اي هم شكست خورد و در پايان ناچار شدند افتضاح به بار آمده را بپذيرند و ديپلمات‌ها را آزاد كنند.
طائب مهار داخلي را راهبرد دهه چهارم در برخورد با جمهوري اسلامي ايران برشمرد و تصريح كرد: اين مهار داخلي به بستر نياز داشت؛ آنها مهار داخلي را در مقابله‌ي ملت با ملت و نخبه با نخبه ديدند و اين حركت را بايد با ملت‌سازي و يا دولت سازي انجام مي‌دادند.
وي دولت مورد نظر دشمن را دولت همگراي با آنان خواند و تاكيد كرد: آنها دولتي مي‌خواستند كه بتواند با آنها مذاكره‌ و به تامين منافعشان كمك كند.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج ادامه داد: آنها همه كساني را كه تهاجم فرهنگي رويشان اثر گذاشته بود و ثروتهاي بادآورده داشتند و كساني را كه مي‌خواستند اين انتخابات را به فتنه انقلاب تبديل كنند، ساماندهي كردند، آنها بايد در بخشي از جامعه جلو مي آمدند و اين دولت را در ذهن اين مردم مي‌شكستند، تبليغات دروغ مي‌كردند و بعد در افكار مخاطبشان اين مسئله را كه پيروزي قطعي است شكل مي‌دادند.
وي با تاكيد بر اين كه رقابت سياسي در كشور امري طبيعي است و اشكالي ندارد اظهار كرد: دشمنان در ذهن بخشي از جامعه اين مطلب را كه در صورت عدم پيروزي كانديداي مورد نظر حتما در انتخابات تقلب شده است جاي دادند و براي اين جمعيت رهبر و نماد انتخاب كردند، كه اگر اين برنامه‌ها تنها يك رقابت سياسي انتخابات ‌بود اشكالي نداشت و بايد با اتمام انتخابات به پايان مي‌رسيد؛ در حالي كه اين طور نبود.
طائب تصريح كرد: كساني تلاش كردند تا در ذهن موسوي حك كنند كه تو پيروز هستي و اگر پيروز نشدي در انتخابات تقلب شده است. موسوي نيز با خبرنگاران داخلي و خارجي جلسه گذاشت و اعلام كرد پيروز انتخابات است. شب انتخابات در حالي كه هنوز گزارش 46 هزار صندوق نيامده و هنوز نفهميده بودند چند ناظر، تخلف گزارش كرده است، اطلاعيه دادند و چند اتهام به نظام زدند و البته بعدا مشخص شد كه تخلف‌هاي گزارش شده از 46 هزار صندوق به 3 هزار صندوق هم نمي‌رسد. روز شنبه هم اولين اطلاعيه را دادند. انتظار مي‌رفت بگويند چون مراقب صندوق‌ها نبوديد تقلب شده است، اما گفتند نتيجه بهت‌آور است، شوراي نگهبان و وزارت كشور هم اعلام كردند اگر شكايتي داريد مطرح كنيد، اما گفتند بحث شكايت نيست و تنها بر ابطال انتخابات تاكيد داشتند.
فرمانده نيروي مقامومت بسيج ادامه داد: با درخواست ابطال، جمعيتي كه به آنها شعار" اگر تقلب شود ايران قيامت مي‌شود" القا شده بود در چند استان به خيابان ريختند.
وي ضمن اشاره به ادله‌ي ابطال انتخابات گفت: ديگر صحبت از روز انتخابات نبود، در حالي كه قاعده اين بود كه درخواست بازشماري آرا را بدهند ديديم كه صحبت در مقدمات انتخابات و ايام تبليغات و مناظره‌هاست.
طائب با بيان اينكه فاصله مناظره‌ها تا انتخابات هفت روز بود و معترضان مي‌توانستند در اين فاصله شكايات خود را مطرح كنند، اظهار كرد: كساني كه شعار قانون مي‌دادند جمعيت را به خيابان‌ها آوردند و بعد اعلام كردند تظاهرات خياباني نيازي به مجوز ندارد، در حالي كه حتي مقام معظم رهبري گفته بودند كه در خيابان‌ها اردوكشي نكنيد.
وي ادامه داد: امروز ديگر بحث تقلب در انتخابات نيست، مي‌گويند كهريزك، آزار جنسي زندانيان، كشتن فرزند 12 ساله و هر روز به دنبال سوژه‌ي جديدتري مي‌گردند.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج در ادامه به تلاش دشمن براي دو قطبي كردن كشور اشاره كرد و گفت: حال كه نتوانستند دولت عملگرا با خودشان را سركار بياورند مي‌خواهند كشور را دو قطبي كنند و نخبه را مقابل نخبه قرار دهند تا اگر دهه چهارم، دهه پيشرفت است اين پيشرفت در ناامني صورت بگيرد.
وي افزود: خارجي‌ها به دنبال اين بودند كه انقلاب مخملي اوكراين را در اين جا و به وسيله عوامل داخلي در كشور اجرا كنند و اين مسائل همه به هم پيوند خورد تا مهار داخلي را محقق كند و دشمن اين راهبرد را در دهه چهارم دنبال خواهد كرد.
طائب هم‌چنين با بيان اينكه نگذاريم خواسته‌ي دشمن در عدم تحقق الزامات دهه‌ي چهارم شكل بگيرد، اظهار كرد: با فعال شدن مدارس و دانشگاه‌ها بايد به سرعت به سمت پيشرفت و عدالت حركت كنيم. اين‌ها بي‌ثباتي را مي‌خواهند. اگر مقام معظم رهبري فرمودند توصيه‌ من به بصيرت است بايد بصيرت پيدا كنيم و اگر شبهه‌اي برايمان وجود دارد ابتدا آن را براي خودمان حل كنيم.
طائب اضافه كرد: امروز حدود 15 ميليون مخاطب كشور در حوزه دانش‌آموزي داريم، نبايد از 6 ميليون دانش‌آموز ابتدايي غفلت كنيم و از الان بايد براي آينده آنان به فكر باشيم.
وي با بيان اين كه دهه چهارم هر انقلابي به علت جابه‌جايي نسل‌ها دوره پرمخاطره‌اي‌ است، گفت: ما اين جا هم به فكر تحويل دادن هستيم و هم ساختن نسل بعدي؛ بنابراين فرهنگيان بسيجي بايد پيشتاز باشند.
طائب خاطرنشان كرد: نظام آموزش و پرورش ما وقتي متحول مي‌شود كه خانواده‌ها هنگام تحويل فرزندشان به اين سيستم بدانند پس از 12 سال يك فرزند انقلاب اسلامي از آن بيرون مي‌آيد.
وي در پايان اولويت برنامه‌ريزي بسيج فرهنگيان و دانش‌آموزان را در سال جاري ايجاد سد در مقابل تهاجم دشمن دانست و بر اين مساله كه نبايد اجازه بدهيم رسانه‌هاي دشمن افكار جوانان‌مان را مورد هجمه قرار دهند تاكيد كرد.

0 نظرهای شما: