با اعلام جمع‌آوري معتادان پرخطر پايتخت از دوشنبه آينده؛

رييس پليس مبارزه با موادمخدر تهران خبرداد:

انتقال567 معتاد در مرحله اول طرح به اردوگاه‌هاي كاردرماني

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - حوادث
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از تشديد طرح «كاردرماني» معتادان در پايتخت از روز دوشنبه هفته آينده خبر داد.
سرهنگ كشفي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اين كه طرح «كاردرماني» معتادان از 15 ارديبهشت ماه امسال آغاز شده است، گفت: در مرحله اول اين طرح، پليس معتادان بدون مكان، تزريقي و طرد شده از سوي خانواده‌ها را جمع‌آوري كرد كه در مرحله جديد اين طرح، پليس از روز دوشنبه هفته آينده معتادان پرخطر كارتن‌خواب را جمع‌آوري مي‌كند.
سرهنگ كشفي ادامه داد: در اين مرحله 20 دستگاه خودروي ون با آرم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به گشت‌زني در كليه مناطق پايتخت كرده و معتادان پرخطر را جمع‌آوري خواهد كرد.
وي ادامه داد: تاكنون 567 معتاد از سوي پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ جمع‌آوري و به اردوگاه‌هاي «صباشهر»، «بهمن» و «خاوران» منتقل شدند كه ظرفيت دو اردوگاه «صباشهر» و «بهمن» تكميل شده است.
به گفته رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، معتادان پس از انتقال به اين اردوگاه‌ها مورد پذيرش، سم زدايي و بازتواني قرار خواهند گرفت و پس از آن مرحله حرفه‌آموزي را طي خواهند كرد.
وي در رابطه با مرحله جمع‌آوري معتادان به شكل تماس تلفني خانواده‌ها نيز اظهار كرد: در تلاش هستيم هماهنگي‌هاي لازم را در اين رابطه با دادسرا انجام دهيم كه اگر مجوزهاي لازم اخذ شود، در مرحله بعدي اين موضوع نيز عملياتي خواهد شد.
سرهنگ كشفي درباره اردوگاه «كاردرماني زنان» نيز اظهار كرد: بنا بود شهرداري در محدوده اتوبان تهران ـ كرج واقع در «چيتگر» مكاني را براي راه‌اندازي اين اردوگاه اختصاص دهد كه اين موضوع محقق نشد كه در اين رابطه پليس به دنبال پيگيري اين موضوع براي راه‌اندازي اردوگاه كاردرماني زنان در محدوده «لويزان» است.
وي تصريح كرد: پليس در حال حاضر جمع‌آوري زنان معتاد را در دستور كار خود ندارد.

0 نظرهای شما: