خبر حاشیه های سفر هاشمی را چه کسی تکذیب کرد ؟

خبر حاشیه های سفر هاشمی را چه کسی تکذیب کرد ؟
سایت اینترنتی نزدیک به فرزند هاشمی اعلام کرد که هاشمی در سفر به مازندران نه کرباسچی را به همراه داشته و نه به کسی پول داده و نه نامه کسی را پاره کرده است!
شبکه ایران (موسسه مطبوعاتی ایران): یک سایت اینترنتی که گفته می‌شود نزدیک به فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است نسبت به گزارش خبرنگار شبکه ایران از حاشیه‌های سفر تفریحی هاشمی رفسنجانی به مازندران واکنش نشان داد.
این سایت اینترنتی اعلام کرد که در این سفر نه مبالغی به روستائیان پرداخت شده، نه کرباسچی در این سفر همراه هاشمی بوده و نه رئیس مجلس خبرگان میهمان افراد مذکور بوده است!
همچنین این پایگاه خبری گفته که تنها بخش درست در گزارش حاشیه سفر هاشمی به مازندران، حضور وی در امامزاده ابوطالب سوادکوه و زیارت این امامزاده هنگام تحلیف است.
"تکذیب" گزارش شبکه ایران درباره سفر تفریحی هاشمی در حالی در این رسانه منتشر شده است که در تمام متن آن، اشاره‌ای به این نکته که چه کسی این اطلاعات را تکذیب کرده، نشده است.
از این روست که خبر منتشر شده ازسوی این سایت بیشتر به اطلاعیه روابط عمومی دفتر فرزند رئیس مجمع تشخیص شبیه شده تا اقدام یک رسانه در راستای اطلاع رسانی.
با این حال منابع خبری شبکه ایران که از نزدیک در جریان برنامه‌های هاشمی رفسنجانی بوده اند، باردیگر بر صحت این اطلاعات درباره این حاشیه‌ها تاکید می کنند.
از سوی دیگر تکذیب خبر شبکه ایران در مورد حاشیه های سفر هاشمی به مازندران، این فرضیه را تقویت می‌کند که این سایت خبری نه تنها نزدیک به فرزند هاشمی رفسنجانی است بلکه از سوی شخص او اداره شده و عوامل آن حقوق بگیران وی هستند.
گفتنی است فردی که خود را سردبیر این رسانه معرفی کرده پیش از این، اداره یکی از سایت‌های خبری پربیننده را نیز بر عهده داشت که به علت اتخاذ مواضع افراطی وی، این سایت فیلتر شد.
این سایت خبری همچنین در مطلبی که امروز منتشر کرده عصبانیت خود را از برنامه تبیینی سیما درباره شایعات مرتبط با "مرگ ترانه موسوی"نمایان کرده است.
مواضع تند این پایگاه اینترنتی در حالیست که مواضع و عملکرد افراطی فرزندان هاشمی رفسنجانی به خصوص مهدی و فائزه در جریان انتخابات اخیر و حوادث پس از آن اعتراض چهره‌های سیاسی و مردم را به همراه داشته است.
در این زمینه محمد علی ابطحی در اعترافات خود در دادگاه اغتشاشات اخیر گفته بود که "مهدی هاشمی و آدم‌هایش" تلاش بسیاری را برای نگه داشتن مردم در خیابان‌ها به کار بسته بودند.
مرتضی نبوی، یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم امروز در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا ،با اعلام این نظر که هاشمی باید درباره رفتار خلاف خانواده‌اش موضع گیری کند، گفت: نهادهای قانونی نیز باید نسبت به فرزندان هاشمی موضع گیری انجام دهند.
پایان

0 نظرهای شما: