براي ادامه حل مشكل روزنامه تا وصول نتيجه، پيگير مساله خواهم بود سرويس: سياسي


مدير مسوول روزنامه اعتماد ملي: براي ادامه حل مشكل روزنامه تا وصول نتيجه، پيگير مساله خواهم بود

سرويس: سياسي 1388/05/26

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
مدير مسوول روزنامه اعتماد ملي با اشاره به صدور دستور توقيف اين روزنامه تا اطلاع ثانوي، تاكيد كرد كه تا وصول نتايج رسيدگي و حل مشكل، پيگير اين مساله خواهد بود.
محمدجواد حق‌شناس به خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) گفت: به موجب نامه شماره ‌٣٠٠/ ‌٨٨/ ب ‌١٣ مورخ ‌٢٥ مرداد ماه شعبه ‌١٣ بازپرسي دادسراي كاركنان دولت روزنامه اعتماد ملي را بنا به علل مطروحه كه در اين نامه ذكر شده است و بر اساس ابلاغيه‌اي كه به معاونت مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارسال شده است، تا اطلاع ثانوي توقيف كرده و از انتشار اين روزنامه از تاريخ ‌٢٥/٥/٨٨ ممانعت به عمل آورده است.
وي افزود: اينجانب بنا به مسووليتي كه داشتم با مراجعه حضوري به دادستاني تهران در تاريخ ‌٢٦/٥/٨٨ به صورت مكتوب از مقام محترم قضايي تقاضاي رفع مشكل در جهت انتشار روزنامه كرده و اعلام كردم كه براي رفع نواقص احتمالي، به عمل به قانون و ضوابط ابلاغي اقدام به عمل خواهد آمد و براي تجديدنظر در حكم صادره درخواست مساعدت لازم را از مقام قضايي ارائه كردم.
وي با اشاره به اين‌كه " مراتب درخواست توسط جناب مرتضوي دادستان تهران به شعبه ‌١٣ بازپرسي ارجاع شد" گفت: اينجانب براي ادامه رسيدگي و حل مشكل تا وصول نتيجه، پيگير مساله خواهم بود.
مدير مسوول روزنامه اعتماد ملي در پايان با ابراز اميدواري نسبت به وجود سعه صدر در برخورد مقامات قضايي، اظهار كرد: انتظار مي‌رود كه مقامات محترم قضايي حساسيت لازم در اين خصوص را همراه با سعه‌ صدر و بررسي تمامي جوانب مساله مورد عنايت قرار دهند.
انتهاي پيام

0 نظرهای شما: