جمعی از خانواده شهدا به زریبافان


جمعی از خانواده شهدا به زریبافان


در برابر هتک حرمت کروبی سکوت نمی کنیم


آیا رواست با اغراض سیاسی خانواده شهدا را وارد بازی سیاسی کنند؟


۴ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۶: سحام نیوز :‌جمعی از خانواده های شهدا با نگارش نامه ای سرگشاده به مسعود زریبافان رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند که در برابر تهمت و هتک حرمت به کروبی سکوت نمی کنند .
سحام نیوز :‌جمعی از خانواده های شهدا با نگارش نامه ای سرگشاده به مسعود زریبافان رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به طرح اتهامات و مطالبی خلاف واقع نسبت به مهدی کروبی اعتراض کرده و اعلام کردند که تعرض و تهمت به يار ديرينه امام (ره) نتيجه ای جز هتک حرمت شان شهيد و شهادت و خانواده های آن عزيزان نخواهند داشت . متن کامل این نامه به شرح زیر است :
خدمت جناب آقای زريبافانرياست محترم سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران با سلام؛
احتراما" چنانچه مستحضريد در ادامه حوادث تلخ پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری اسلامی ايران، متاسفانه در روزهای اخير دايره بی اخلاقی گری های سياسی دامن گير خانواده های معظم شهداء گرديده است.پناه بردن در سايه حرمت خانواده های شهداء با اغراض سياسی، گناهی نابخشودنی است.
متاسفانه اخيرا" شاهد آنيم که با سوء استفاده از احساسات پاک برخی از خانواده های معزز شهداء، برخی جرايد در اقدامی بی شرمانه به طرح مطالب سخيف و ايراد اتهاماتی به يار ديرينه ی امام راحل و ياور خانواده های معظم شهداء جناب آقای کروبی پرداخته اند.
گذشته از بيان فله ای اينگونه مطالب سخيف که در هيچ محکمه ای طرح و اثبات نگرديده است، در فضای غبار آلود اين ايام، توهين به شان شهيد و شهادت و خانواده های آن عزيزان است و صد البته زير سوال بردن خدمات و مديريتی است که زير نظر مستقيم حضرت امام (ره) در آن سالهای محنت و رنج و با وجود تمام کاستی ها و نواقص به خيل عظيم خانواده های شهداء صورت گرفته است.
براستی آيا رواست برخی افراد با اغراض سياسی خاص در پی بنای تفرقه و اختلاف بين خانواده های معظم شهداء باشند و آنان را سپر بی بند و باريهای سياسی خويش سازند؟!آنان می دانند و با همين نيت در حال تفرقه افکنی و حرمت شکنی خانواده های شهداء در جامعه هستند اما جنابعالی و دلسوزان نظام و انقلاب بايد بدانيد و آگاه باشيد که در قبال اين ادعاها و مطالب سخيف چه بسيارند خانواده های شهدايی که تاکنون سکوت و بغض خويش فرو خورده اند و زبان در کام نگه داشته و شاهد تلخ اتهاماتی ناروا و مطالبی ناپسند به فرزندان خمينی کبير هستند و حتی در مراجعات مکرر خويش نزد يار ديرينه امام بارها و بارها توسط ايشان در جهت له يا عليه گروه های سياسی منع گرديده و ايشان اتخاذ موضع خانواده ها ی شهداء را در شان و منزلت خويش ندانسته اند تا خدای ناکرده خدشه ای بر حرمت اين مفهوم مقدس وارد نشود. (اين است منش واقعی فرزندان خمينی)نه در پی آنيم که بخواهيم همچون حضرات تازه به دوران رسيده، شان و منزلت خانواده های شهداء را در حد عروسک های خيمه شب بازی تنزل دهيم و نه ديگر سکوت را جايز می دانيم !
لذا بر آن شديم تا با ارسال نامه ای سرگشاده نگرانی شديد خود را از اين اقدامات و حرکات شوم و مشکوک اعلام داشته و از دلسوزان نظام و انقلاب خواستار پا در ميانی در جهت مختومه نمودن اين رويه ناصواب و بسته شدن راه سوء استفاده از ميراث شهداء و آرمانهای امام راحل و مصادره مطلوب کردن اهداف آن عزيزان برای منافع زودگذر جريانات سياسی می باشيم.
تعرض و تهمت به يار ديرينه امام (ره) و فرزند راستين خمينی کبير، سوء استفاده از احساسات خانواده های معظم شهداء و وارد نمودن اين نهاد و مفهوم مقدس در نزاع های سياسی نتيجه ای جز هتک حرمت شان شهيد و شهادت و خانواده های آن عزيزان نخواهند داشت.
به برنامه ريزان و طراحان اين حرکت بی شرمانه و شوم که براستی رسين به هدف را با هر وسيله ای مجاز می دانند، هشدار می دهيم در صورت ادامه اين روند خيانتکارانه، پاسخی کوبنده خواهند يافت.
اميد است با پا در ميانی دلسوزان نظام و انقلاب و با اتخاذ تدابير لازم از سوی جنابعالی در بدو مسووليت خطيرتان که در پيشگاه خداوند متعال و هزاران شهيد گلگون کفن بايد پاسخگو باشيد، موجبات حفظ حرمت و شان خانواده های معظم شهداء و مفهوم مقدس شهادت را فراهم آورده و در قبال اين حرکات شوم و مشکوک که سنگر به سنگر در حال فتح مفهوم های مقدس و حرمت شکنی ارزشها در جامعه هستند،
ايستادگی لازم را از خود نشان دهيد

.
سيدباقر اسکويی (فرزند شهيد) - مهدی طهماسبی (فرزند شهيد) - هادی شيرپور (فرزند شهيد) - مهدی نيکبخت (فرزند شهيد) - مريم فروزنده (فرزند و خواهر شهيد) - مهدی خسروی (فرزند شهيد) - سيد جواد موسوی (برادر شهيد) - و جمعی ديگر از خانواده های معظم شهداء که در صورت نياز حاضر به اعلام نام خويش می باشند
.

0 نظرهای شما: