انتقاد حسين كروبی از رسانه ملی



انتقاد حسين كروبی از رسانه ملی



اعتمادملي در شماره امروز خود نوشت:
حسين كروبي با انتقاد از عملكرد يك سويه صدا‌و‌سيما نسبت به عدم رعايت اخلاق حرفه‌اي و رسانه‌اي از سوي اين رسانه گفت: «روز پنج‌شنبه يكي از خبرنگاران صدا‌و‌سيما با بنده تماس گرفت و بدون آنكه اعلام كند قصد انجام مصاحبه‌اي را با بنده دارد سوالاتي را درباره آقاي كروبي از من پرسيدند كه بنده نيز بدون آنكه قصد انجام مصاحبه‌اي را داشته باشم دوستانه به اين سوالات پاسخ دادم اما ساعاتي بعد شاهد پخش صداي خودم و آنچه كه در اين مكالمه تلفني در پاسخ به سوالات اين خبرنگار مطرح كرده‌ام از شبكه‌هاي مختلف خبري بودم كه بسيار متعجب شدم

فرزند مهدي كروبي افزود: «‌من بسيار متاسفم كه مجموعه صدا‌و‌سيما رعايت اخلاق حرفه‌اي را به فراموشي سپرده و به چنين رفتاري دست مي‌زند و بنده از مسوولان اين رسانه انتظار دارم كه اخلاق حرفه‌اي را به خبرنگاران خود يادآور شوند.»
وي تاكيد كرد:‌«من به هيچ‌وجه قصد انجام مصاحبه با اين رسانه را نداشتم و مطالبي كه از من منتشر شده است نيز مكالمه‌اي عادي با خبرنگار اين رسانه بوده و چنانچه مي‌دانستم كه قصد آن است كه بدون هماهنگي براي انجام مصاحبه‌اي صداي بنده را ضبط كرده و پخش كنند با اين ادبيات صحبتي نمي‌كردم.»

1 نظرهای شما:

Anonymous said...

بحث بر سر اين نيست كه صحبت هاي شما عاميانه بوده و كتابي نبوده بلكه بحث سر اصل صحبت هاي شما بوده.
اتفاقا چون نمي دونستيد كه مصاحبه اس جوابتون صادقانه تر به نظر مي رسه در نتيجه چيزهايي كه در تلويزيون نمايش داده شد درست بود .