رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام-

بايد به انسان‌هاي مستعد و توانا توجه كرد

سرويس: سياسي 1388/05/27


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ركود اقتصادي و صنعتي كشور در زمان جنگ تحميلي گفت: پس از جنگ بلافاصله تصميم گرفتيم كه توليد را به رونق برسانيم.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پيش از ظهر روز سه‌شنبه در ديدار با اعضاي هيات مديره خانه صنعت و معدن جوانان ايران و اعضاي شوراي مركزي خانه‌هاي صنعت و معدن ايران با اشاره به شرايط اقتصادي، صنعتي و تجاري كشور در آغاز دولت سازندگي يادآور شد: اگرچه گروهي به دلايل مختلف مخالف بودند؛ اما زيربناهاي اقتصادي و صنعتي كشور تا حدودي ساخته شد.
وي نگاه به واقعيت‌هاي ميداني و ظرفيت‌هاي موجود و تصميم‌گيري‌ بر اساس توانايي‌هاي جامعه را شرط موفقيت جامعه دانست و گفت: تجربه كشورهاي موفق نشان مي‌دهد كه بايد به نيروي انساني مستعد و توانا در جهت توليد، صنعت، ابتكار و اختراع توجه كرد.
رييس مجلس خبرگان رهبري با بيان موفقيت‌هاي تاريخي ايران و اسلام در طول سده‌هاي متمادي گفت: گذشته افتخارآميز و سند چشم‌اندازي كه الان داريم، مي‌تواند در كنار صداقت و صراحت آينده‌اي بسيار درخشان را براي كشور اسلامي رقم بزند.
در آغاز اين ديدار چند تن از اعضاي هيات مديره خانه صنعت و معدن جوانان و ايران با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي بخش‌هاي مختلف صنعتي، به بيان برنامه‌هاي آينده پرداختند و خواستار توجه مسوولان عالي‌رتبه براي رفع ركودهاي اقتصادي و صنعتي در كشور شدند.


0 نظرهای شما: