احمدی نژاد در مجلس:

احمدی نژاد در مجلس: حضور 3 زن درکابینه صدور پیام انقلاب است

بارها جانم را سپر بلای نظام کردم


رئیس جمهور حضور 3 زن در کابینه را بالاترین کار فرهنگی امروز کشور و زمینه ساز صدور انقلاب خواند و گفت : خطر را پذیرفتم و در مناظره ها شرکت کردم و تصور نمی کنم هیچ کس تا این اندازه خطر را بپذیرد .
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور درجلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دهم و دفاع از آنان اظهار داشت: شخصی پشت تریبون قرار گرفت و دانشگاه را مورد خطاب قرار داد و گفت دانشگاهیان همه سرخورده اند اما باید بگویم که بنده خودم یک دانشگاهی هستم و چرا باید دانشگاهیان سرخورده و ناراحت باشند
.
وی افزود: مردم با انتخاباتی که برگزار شد دشمن را شکست دادند ولی برخی این موضوعات را به گونه ای بیان می کنند که انگار انتخابات مخدوش بوده است. چرا یک حرف غیر واقعی را از تریبون مجلس اعلام می کنید.
رئیس جمهور ادامه داد: پس به نظر شما باید کسی که با رمز تقلب تهران را به آشوب کشید در راس این وزارتخانه قرار بگیرد یا کسی که سالم ترین انتخابات را پس از انتخابات برگزار کرده؟
احمدی نژاد با بیان اینکه بدانید که من 70 میلیون دوست در این کشور دارم، گفت: البته دست 290 نماینده مجلس را هم می بوسم.
وی تصریح کرد: این حلقه بسته نیست و برخی از وزیران پیشنهادات نمایندگان مجلس بوده اند و این افراد اهل باند و جناح نیستند و از متن مردم هستند.
رئیس جمهور اضافه کرد: بنده احساس کردم برخی تلویحا مردم را به رنگ های مختلف تقسیم کرده اند ولی باید بگویم که بنده این تقسیم بندی ها را قبول ندارم و ملت ایران و نمایندگان مجلس را سفید می دانم.
احمدی نژاد گفت: 40 میلیون آمدند و بزرگترین حماسه سیاسی دوران را خلق کردند و کمر استکبار را شکستند.
وی خطاب به این ایراد نمایندگان که چرا یک نظامی قرار است متصدی وزارت کشور شود، تصریح کرد: شخصیت وزیر معرفی شده برای همه شناخته شده است و باید گفت که وی برای اعتقاداتش کار کرده است.
لذا ما از وزیر کشور می خواهیم که امین، صادق، مردمدار و اهل تعامل باشد و بخش های گوناگون کشور را به حرکت وا دارد و مسائل امنیتی را خوب بفهمد و از سویی دیگر با دولت همگام باشد.
رئیس جمهور افزود: شخصی را که برای وزارت کشور برگزیده ایم دارای این ویژگی هاست.
احمدی نژاد ادامه داد: خوب است در اینجا برای تغییر ذائقه ها مزاحی کنم؛ چرا که همین برادر عزیزمان آقای لاریجانی زمانی یک سپاهی بود و سپس وزیر ارشاد و پس از آن نیز به ریاست سازمان صدا و سیما برگزیده شد و خدمات ارزنده ای را در هر دو بخش به کشور ارائه داد.

0 نظرهای شما: